|
De Gaming Thread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| quote: | Originally posted by Nyah
qué wa? |
lol:p op sportstage in frankrijk was da het enige da de franse monitors tegen ons zeiden |
|
|
| Shadowkid |
Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel.
Verder wel de GTA serie en wat FPS zoals UT-serie, Far Cry, MOHAA, COD. Vroeger ook RTS zoals Age of Empires en C&C-serie. |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by Nyah
qué wa? |
Comma vergeten na de 'leidt' |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Het enige dak (te) veel speel is Football Manager, tpobleem is wel dat dat ni echt een spel is dat ge rap eens voor een snel spelleke opstart, daar verdoede rap veel tijd mee. Raar eigelijk, want dat is een heel passief spel.
|
lol ik ga hier ni verklaren hoeveel uren ik daar in men leven al aan besteed heb, want dat zou ik al moeten uitdrukken in weken denk ik :p
Ik tel wel ook de uren erbij toen het nog championship manager was :p
Beste voetbal manager game ooit gewoon, highly addictive :) |
|
|
| Push2005 |
Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ?
Ik ben daar extreem fan van... :) Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden :tongue2
Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool. |
|
|
| Dj LPG |
| Bezig aan GTA: San andreas... nog moeilijk van tijd:p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Push2005
Zijn er hier mensen die Final Fantasy spelen ?
Ik ben daar extreem fan van... :) Het aantal uur da ik daar heb opgezeten druk je best al uit in maanden :tongue2
Far Cry hebk hier ook liggen; maar het spreekt me niet zoveel aan eerlijk gezegd, nochtans vind ik FPS wel cool. |
far cry vond ik ook niet echt zo geweldig. grafisch wel een pareltje, maar te moeilijk naar mijn gedacht:toothless |
|
|
| Phortastic |
The Godfather is ook wel cool trouwens. Wel saai opt laatste als de verhaallijn gedaan is. Maar ok :p
Laatste game wat ik gespeeld heb is Dreamfall: the longest journey. Soort adventure game. Totaal niet moeilijk, maar nadruk ligt compleet op het ongelooflijk intrigerende Science fiction verhaal. Zelden zo een prachtig verhaal gezien. Enige nadeel: als ge het uitspeelt hebt ge nog geen einde :clown:
Dat houden ze voor de 3de game uit de serie schijnt :)
http://www.gamespot.com/pc/adventur...tml?q=dreamfall |
|
|
| Bertn |
| ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed:o |
|
|
| Nabistai |
Ik ben gelukkig al een tijdje gestopt met gamen, aangezien ik er ongeveer 2 jaar geleden veel te veel tijd instak. All-time favorite is en zal waarschijnlijk altijd Red alert 2 zijn ( hoewel ze RA3 aan het maken zijn, compleet in 3D :D ). Maar vele andere zijn ook de revue gepasseerd: Pharaoh, Warcraft, Black & White, AoE, Tiberian Sun, Starcraft, Diablo, Renegade, Caesar, Championship Manager, Fifa etc. Eigelijk zowat alle strategy games heb ik ooit wel is gespeeld :) Helaas ben ik de laatste week weer verslaafd geraakt aan Football Manager 2006 :(
maar aan de positieve kant heb ik toch al de CL gewonnen met Anderlecht  |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik heb uit verveling Oblivion van mijn HD gesmeten. RPG's zijn duidelijk niet aan mij besteed:o |
:eyes: :eyes: :whip: hehe, patience is a virtue! (of hoe da ook getypt wordt) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
lol ik ga hier ni verklaren hoeveel uren ik daar in men leven al aan besteed heb, want dat zou ik al moeten uitdrukken in weken denk ik :p
Ik tel wel ook de uren erbij toen het nog championship manager was :p
Beste voetbal manager game ooit gewoon, highly addictive :) |
Premier manager, championship manager, total club manager allen zijn ze zeer verslavend. Chamionship manager en total club manager vind ik evenwaardig.
In championship manager 98 ben ik vele europese scouts te snel af geweest :p |
|
|
|
|