|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| RadiantB |
| quote: | edit: @ RadiantB: Wat die nieuwe Marcel Woods betreft, er zit idd niet zo veel variatie in maar ja, de titel is dan ook "monotone"
Ik vind hem persoonlijk eigenlijk helemaal niet slecht. Zoals je zegt wel een aanstekelijke melodie, maar het nummer is wel heel goed uitgewerkt en heel energiek vind ik. volgens mij zou die het op dansvloer nog niet zo slecht doen. |
| quote: | | Die Dub Mix van Monotone vind ik nu toch wel technisch zeer geslaagd hoor |
De dub mix is inderdaad iets beter (extra geluidjes ertussen gedraaid ^^), maar we zijn toch meer van hem gewend.
Vergelijk bvb. Serenity of Static State met de remix versie: je hoort bijna niet dat het hetzelfde nummer is en beide versies zijn even subliem. (imo)
En dan de vinyl Cherry Blossom/Beautiful Mind :crazy: : 2 anthems met epische allures, die bijna perfect zijn.
Hij heeft ons de laatste tijd serieus verwend, maar Monotone is toch niet van hetzelfde hoge niveau, als je het mij vraagt. |
|
|
| Transfusion |
Bwa, als ge goed tech-trance aant draaien zijt en ge knalt dan monotone erin :eyespop: lekker plat nr.
Langs de andere kant, ik heb 'm horen draaien toen ie nog niet zo bekend was. Toen dropte ie static state en time's running out :crazy:
Goh jongens die man kan draaien :eyespop: |
|
|
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Bwa, als ge goed tech-trance aant draaien zijt en ge knalt dan monotone erin :eyespop: lekker plat nr.
Langs de andere kant, ik heb 'm horen draaien toen ie nog niet zo bekend was. Toen dropte ie static state en time's running out :crazy:
Goh jongens die man kan draaien :eyespop: |
is idd een goeie dj! heb em al een paar keer aan't werk gezien, en iedere keer kreeg ie de boel wel aan de gang :) |
|
|
| CygnusX |
Daniel Kandi - Breathe
Al een tijdje op TATW en nu heeft Armin 'm ook opgepikt in ASOT. Mooie uplifting piano-trance met een heerlijke melodie en breakdown. Zeker checken als je een Anjunabeats-liefhebber bent.
Original Mix: 8/10
Sunny Lax Remix: 8/10 |
|
|
| Shadowkid |
Kvind die Daniel Kandi - Breathe maar een middelmatige track. Vrij standaard, melodie die mij niet echt aanspreekt,.. Idd wel een typische anjunatrack, maar zo zijn er al redelijk wat.
De Sunny Lax rmx vind ik dan wel weer beter. Heeft heel wat meer energie en maakt daarmee toch een beetje goed. |
|
|
| Jasperovitsj |
Waarschijnlijk had niemand verwacht dat ik ooit in deze thread zou posten, maar dit is deze keer dus toch het geval :D
Depeche Mode - I feel loved (M.I.K.E. bootleg remix)
Deze plaat doet al meer dan een jaar de ronde in Mike's sets, maar aangezien het een bootleg is kon er nooit een officiële release komen. Mike heeft de plaat echter als mp3 beschikbaar gesteld na unaniem verzoek van vele fans \o/
Depeche Mode zijn zowat Mike's helden, dus het was vanzelfsprekend dat hij hen ooit eens zou remixen. Hij heeft niet voor de meest voordehand liggende track gekozen, aangezien er van I Feel Loved al een legendarische remix is gemaakt door Danny Tenaglia. Maar toch is de M.I.K.E. remix enorm geslaagd, en op zich een heel sterke interpretatie van het origineel. Er zit enorm veel power en drive in, een massieve basslijn, en natuurlijk de overheerlijke stem van Dave Gahan. Live klinkt hij echt geweldig, en ik vind het één van de sterkste tracks die hij de voorbije 2 jaar heeft afgeleverd. :crazy:
Enige minpuntje is misschien de ietwat korte duur. Voor mijn part had hij nog eens een 2de keer terug mogen opbouwen naar een Push-style climax. Maar kom, dat zijn details! :D Geweldige track, en props voor Mike om naar zijn fans te luisteren en hem toch ter beschikking te stellen! :)
8,5/10
En te vinden op: http://www.mike.be/freespeech/viewt...p?p=13330#13330 |
|
|
| Phortastic |
^^ idd een vette remix!
Ga akkoord met je review :)
Bedankt om te laten weten dat MIKE hem gewoon shared, props to MIKE for that!
Ge ziet dat die gast het ni in de 1ste plaats voor het geld doet, anders zou hem da ni doen. |
|
|
| Real |
| Ola sympathiek, even downloaden. :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Kwil die trouwens requesten voor de Beta Party :o :toothless |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Damn, MIKE-forum is precies net down :whip: én ik moet die bootleg hebben :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Damn, MIKE-forum is precies net down :whip: én ik moet die bootleg hebben :p |
Link staat ook in een topic op Main Discussion. |
|
|
|
|