|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| de nieuwe Signum is bagger |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
de nieuwe Signum is bagger |
What ya got for me 2006 of supersonic?
ik vind ze beiden ook niet geweldig. ze werken waarschijnlijk wel op de dansvloer, maar waar is de tijd dat signum van die geweldige trancy melodieën maakte ipv techtrance?:( Second wave blijft een van de beste tranceplaten ooit voor mij:o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Harmonic is anders wel serieus vet :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
What ya got for me 2006 of supersonic?
ik vind ze beiden ook niet geweldig. ze werken waarschijnlijk wel op de dansvloer, maar waar is de tijd dat signum van die geweldige trancy melodieën maakte ipv techtrance?:( Second wave blijft een van de beste tranceplaten ooit voor mij:o |
Supersonic
Volledig akkoord met je commentaar. Signum waren voor mij zeker bij de beste producers. En ik heb momenteel de indruk dat velen terug naar het melodische overgaan maar signum blijft jammer genoeg op de tech trance trein. |
|
|
| CygnusX |
| Supersonic is maar matig ja, maar die What ya got for me 2006 (de a-kant van Supersonic) is weer een bom! |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by djcresto
de nieuwe Signum is bagger |
²
Alle begin is moeilijk: als ze voortgaan op hun techtrance-elan, zullen hun platen nog wel verbeteren, maar deze is toch extreem zwak, vergeleken met Timelord of het originele What Ya Got 4 Me. |
|
|
| Shadowkid |
Die Supersonic vind ik ook zuigen. Harmonic daarentegen is weer een signum-track zoals het imo hoort.
Ivm die Danjo & Styles, ale jong, te happy happy joy joy, dat snap ik niet goed. Tis geen melancholische of droevige melodie, maar over the top "happy" vind ik die niet.
Ik vind het gewoon een heel sterke melodie die positief klinkt en waar (vind ik toch) ook emotie in zit. Zo'n beetje "happy ending after all" klinkend. En over het algemeen ben ik zelfs niet voor happy-melodieën omdat die meestal enorm slecht of cheesy zijn en totaal geen atmosfeer of gevoel overbrengen. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar melancholisch klinkende dingen.
En veel trance ontbreekt een goede melodie, als er al een is. Ik vind deze track, zoals ge dus al merkt, net heel goed. Gewoon vanwege de sfeer en melodie. En generic vind ik het al helemaal niet.
In scores: Original mix: 8-8.5/10 Estuera remix: 7.5/10 |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Ivm die Danjo & Styles, ale jong, te happy happy joy joy, dat snap ik niet goed. Tis geen melancholische of droevige melodie, maar over the top "happy" vind ik die niet.
Ik vind het gewoon een heel sterke melodie die positief klinkt en waar (vind ik toch) ook emotie in zit. Zo'n beetje "happy ending after all" klinkend. En over het algemeen ben ik zelfs niet voor happy-melodieën omdat die meestal enorm slecht of cheesy zijn en totaal geen atmosfeer of gevoel overbrengen. Mijn voorkeur gaat over het algemeen uit naar melancholisch klinkende dingen.
|
Ik kan je geen ongelijk geven, maar kvind het toch een 13-in-een-dozijn nummer, dat binnen een week of 2 weer vervangen gaat worden door een gelijkaardige "choon".
Het originele is idd zo slecht nog niet, daar zit tenminste nog wat pit in. Die remix daarentegen is iets voor op een terrasje bij een frisse pint, niet meer dan dat. ;) (imo uiteraard) |
|
|
| Bertn |
| wanneer komt die harmonic van signum eigenlijk uit? dat is idd nog eens een trance-bom die ze daar hebben afgeleverd:) |
|
|
| Gladius |
weet iemand iets meer over de nieuwe cd van MIKE?
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in België, maar nog steeds niets =\ |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
En veel trance ontbreekt een goede melodie, als er al een is. Ik vind deze track, zoals ge dus al merkt, net heel goed. Gewoon vanwege de sfeer en melodie. En generic vind ik het al helemaal niet.
In scores: Original mix: 8-8.5/10 Estuera remix: 7.5/10 |
Idd, als er nu net iets generic en 13 in een dozijn is IMO, dan is het al die techtrance waar de markt mee overspoelt wordt :o |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
weet iemand iets meer over de nieuwe cd van MIKE?
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in België, maar nog steeds niets =\ |
Dat is een goede vraag. Ben er ook al naar op zoek geweest.. |
|
|
|
|