|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Gladius
weet iemand iets meer over de nieuwe cd van MIKE?
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in België, maar nog steeds niets =\ |
Bel gewoon effe naar een goeie platenzaak en laat hem bestellen, dan is hij een paar dagen later binnen. Dat heb ik gedaan net voor hij officieel uitkwam en heb hem nu al een week of 4 denk ik :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Idd, als er nu net iets generic en 13 in een dozijn is IMO, dan is het al die techtrance waar de markt mee overspoelt wordt :o |
Electrohouse is nog een pak erger in die zin ;)
En techtrance overspoelt de markt niet echt, kheb al het gevoel dat aan't terugdringen is :p |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Bel gewoon effe naar een goeie platenzaak en laat hem bestellen, dan is hij een paar dagen later binnen. Dat heb ik gedaan net voor hij officieel uitkwam en heb hem nu al een week of 4 denk ik :) |
ware het niet dat ik geen platenspeler heb =). in Antwerpen zijn er 2 winkels die dat normaal toch zou moeten hebben (USA import & Bilbo), maar geen van beiden hebben de cd =\ |
|
|
| Real |
| Probeer eens bij MIKE thuis. :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Push2005
Electrohouse is nog een pak erger in die zin ;)
|
Met dat verschil dat daar wel degelijk schijven tussenzitten. Nuja veel zal ook wel te maken hebben met het feit dat ik nooit echt een techtrance lover geweest ben :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Gladius
in Antwerpen zijn er 2 winkels die dat normaal toch zou moeten hebben (USA import & Bilbo), maar geen van beiden hebben de cd =\ |
Al gevraagd of ze te bestellen zijn?.. Zou me verbazen als dat niet zou lukken. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Even I agree :) |
And even I :) |
|
|
| Push2005 |
Een plaat die alle beta's smaken :wtf:
Dat is niet veel producers weggelegd :D |
|
|
| Real |
| Zo speciaal vind ik em niet. :conf: |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Gladius
weet iemand iets meer over de nieuwe cd van MIKE?
hij moest normaal al een week of 2 te verkrijgen zijn in België, maar nog steeds niets =\ |
Kheb hem besteld op play.com (4 weken geleden) en hij is binnengekomen op 3 juli. |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Real
Zo speciaal vind ik em niet. :conf: |
ditto, average track :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
ditto, average track :nervous: |
Nochtans is die erg Teddybear's Escape-verwant, niet ? :)
Proglifter is epischer, die andere "mcproggier" maar beiden wel plezant... |
|
|
|
|