|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| Eerste maal dat ik die bootleg hoorde was ik er niet zot van, maar na een aantal keer vond ik die toch wel dik in orde. Tis wa wennen aan de sound, maar uiteindelijk toch wel enorm nice. |
|
|
| Push2005 |
Mix dat eens in zeg :conf:
Na 7 seconden beginnen de vocals al...
En wees gerust; m'n EDM-interesse reikt verder dan ASOT alleen :p :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
En wees gerust; m'n EDM-interesse reikt verder dan ASOT alleen :p :D |
Leugens. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Leugens. :) |
 |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Ik vind die anders wel verre van slecht!
In het begin vind ik hem nie super, maar eens dattem echt op gang komt (na 2 minuten) :eyes:
Die gaat hier nog dikwijls opstaan denk ik :cool:
Thanxx M.I.K.E! |
|
|
| Push2005 |
Allé; voor het hier helemaal offtopic wordt; nog 2 erbij :p
Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto Remixes) [EMI - 25/06/2006]
A1: Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto's Orchestra Mix)
B1: Klaus Badelt - He's A Pirate (Tiësto's Extended Mix)
Tiësto heeft een nieuwe remix gemaakt; was al een tijdje stil rond zijn producties... Dit keer geen crap maar een echt uplifting monster die nog eens de oude feel van trance rond het jaar 2000 weergeeft :) : Een remix van het thema van "Pirates Of The Carribean". Vette baslijn; nice synths en vooral érg energetisch... De orchestra mix bevat een grotere break waar het "origineel" meer aan bod komt; de Extended mix is meer dj-friendly. Toch de moeite waard om es uit te checken.
Orchestra Mix: 8.5/10
Extended Mix: 9/10
Ronald Van Gelderen - This Way [High Contrast - 04/06/2006]
A1: Ronald Van Gelderen - This Way (Original Mix)
B1: Ronald Van Gelderen - This Way (Rank 1 Remix)
Ronald's producties zijn de laatste tijd niet veel waard meer geweest... En hier is dat niet anders :D. Deze plaat is nogal apart omwille van zijn vreemde (gay ??) male vocals; maar kvind ze toch ergens appealing zodat het wel eens plezant zou zijn om te checken. Je moet het vooral doen voor de Rank 1 Remix, die het origineel stukken verbetert met vettere synths en een mooiere break. Meester De Goeij heeft weer het onderste uit de kan gehaald :p. 'Tis wel een nummer waar velen niet voor zijn, maar bon da laat ik nu in het midden ;).
Original Mix: 3.5/10
Rank 1 Remix: 7.5/10 |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
Deze plaat is nogal apart omwille van zijn vreemde (gay ??) male vocals; |
gay? :whip: die vocal is zalig! |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by BZRK
gay? :whip: die vocal is zalig! |
Haha; ik zette die gay erbij omdat dat het verwijt van velen is ;)
Ik vind die vocals ook wel eens fijn... |
|
|
| TOR |
Vind die M.I.K.E. Remix anders ook wel vet hoor, kippenvel op de release party. :crazy:
Zal hem es rap binnenhalen.. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Na meerdere keren beluisterd te hebben moet ik toch wel besluiten dat die MIKE bootleg heerst :crazy: |
|
|
|
|