return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Depeche Mode - I feel loved (M.I.K.E. bootleg remix)

ik vind het één van de sterkste tracks die hij de voorbije 2 jaar heeft afgeleverd. :crazy:


+1, maak daar voor mijn part gerust de afgelopen 3 tot 4 jaar van :) Bereplaat.
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
^ Kwil die trouwens requesten voor de Beta Party :o :toothless

Eerste luisterbeurt vond ik er in elk geval helemaal niks aan. :sadgreen:
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Eerste luisterbeurt vond ik er in elk geval helemaal niks aan. :sadgreen:


+1 :sadgreen:

(kvond het zelfs wat gay)
Vishnu
^ Ik geef toe dat het een track is die na een eerste keer wat raar overkomt, owv de vocals en de experimentele bleeps in het begin van de track. Maar het is een plaat die zeker groeit als je er meer naar luistert, en geloof me vrij: dit is een dancefloorfiller als ie door een groot systeem wordt geblast. :)
Phortastic
Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p
Push2005
quote:
Originally posted by Phortastic
Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p


Helemaal niet :sadgreen:
IgnazZio
quote:
Originally posted by Phortastic
Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p

:D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Push2005
+1 :sadgreen:

(kvond het zelfs wat gay)

Dave Gahan = pwnage


This beats ASOT fluff any day of the week :p
Bl@ckOut
Ik vind hem eigenlijk ook niet zo heel bijzonder.
IgnazZio
Ik ook niet :confused: :sadgreen:

Jasperovitsj
Waar gaat de wereld toch naartoe...
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Waar gaat de wereld toch naartoe...


naar cookie cutter frootyloops trance die elke klaas met een pet kan maken ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement