|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Depeche Mode - I feel loved (M.I.K.E. bootleg remix)
ik vind het één van de sterkste tracks die hij de voorbije 2 jaar heeft afgeleverd. :crazy:
|
+1, maak daar voor mijn part gerust de afgelopen 3 tot 4 jaar van :) Bereplaat. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Kwil die trouwens requesten voor de Beta Party :o :toothless |
Eerste luisterbeurt vond ik er in elk geval helemaal niks aan. :sadgreen: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Eerste luisterbeurt vond ik er in elk geval helemaal niks aan. :sadgreen: |
+1 :sadgreen:
(kvond het zelfs wat gay) |
|
|
| Vishnu |
| ^ Ik geef toe dat het een track is die na een eerste keer wat raar overkomt, owv de vocals en de experimentele bleeps in het begin van de track. Maar het is een plaat die zeker groeit als je er meer naar luistert, en geloof me vrij: dit is een dancefloorfiller als ie door een groot systeem wordt geblast. :) |
|
|
| Phortastic |
| Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p |
Helemaal niet :sadgreen: |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Tis iig beter dan bijvoorbeeld Midway - Cobra :p |
:D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
+1 :sadgreen:
(kvond het zelfs wat gay) |
Dave Gahan = pwnage
This beats ASOT fluff any day of the week :p |
|
|
| Bl@ckOut |
| Ik vind hem eigenlijk ook niet zo heel bijzonder. |
|
|
| IgnazZio |
| Ik ook niet :confused: :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Waar gaat de wereld toch naartoe... |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Waar gaat de wereld toch naartoe... |
naar cookie cutter frootyloops trance die elke klaas met een pet kan maken ;) |
|
|
|
|