|
Trance reviews Juni/Juli/Augustus 2006 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| Ik vin et eigenlijk helemaal nie te vergelijken, maar das persoonlijk zeker :) |
|
|
| Real |
| Idem. Teddybear's Escape vind ik zaaaaaaaaaaaalig, maar kzie de gelijkenissen toch niet. |
|
|
| domineesje |
| die thread is ook dood :confused: |
|
|
| mrcanon |
| Het "WK Wielrennen in Salzburg" is nog nie dood :toothless :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Het "WK Wielrennen in Salzburg" is nog nie dood :toothless :p |
Ik volg die niet (niet geinteresseerd :o ) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
die thread is ook dood :confused: |
Natuurlijk, het is al september :o
(en geen mens doet nog moeit ervoor :p) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Natuurlijk, het is al september :o
(en geen mens doet nog moeit ervoor :p) |
*kijkt diep in u ogen* :toothless |
|
|
| Push2005 |
Forget it :nervous:
Al genoeg gedaan. |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik volg die niet (niet geinteresseerd :o ) |
Ja ik ook niet hoor, wil gewoon maar zeggen da sportthreads wel blijven bestaan en ben gene sportfanaat dus veel heb ik er nie aan :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Forget it :nervous:
Al genoeg gedaan. |
je deed dat toch goed :eyes: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Ja ik ook niet hoor, wil gewoon maar zeggen da sportthreads wel blijven bestaan en ben gene sportfanaat dus veel heb ik er nie aan :p |
ze heten het hier toch TRANCE-ADDICT he |
|
|
|
|