|
I Love Techno 2006
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
I LOVE TECHNO
Sat 21/10/2006
Flanders Expo
Kraftwerk (live) - Dave Clarke - Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's - Rush & Bold The Unborn Twins (live) - Tiga - Laurent Garnier (live & dj) - Tiefschwarz - Carl Craig - Philippe Zdar (Cassius dj set) - Technasia (live) - Justice - Pet Duo - Motor (live) - James Holden - Marko Nastic - Dr.Lektroluv - Deetron - Miss Djax (live) - Digitalism (live) - Joris Voorn - Boys Noize - The Dominators - Valentino Kanzyani - Q-IC
VVK 43€
http://www.ilovetechno.be |
|
|
| Push2005 |
Net zoals vorig jaar ben ik echt niet onder de indruk hiervan :(
Jammer, khad graag nog eens geweest maar nu betwijfel ik het. De enigste Dj die volledig mijn type techno speelt is Valentino Kanzyani, en Dave Clarke ook nog wel. Hopelijk komen er nog een paar verrassingen bij :)
:rolleyes: 2 Many Dj's :rolleyes: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by FUSyke
I LOVE TECHNO
Sat 21/10/2006
Flanders Expo
Dave Clarke - Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's - Tiga - Laurent Garnier (live & dj)- Dr.Lektroluv -
|
Zalig :D Alleen nog Vitalic erbij en het feestje van op Werchter kan nog is opnieuw gedaan worden :D |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zalig :D Alleen nog Vitalic erbij en het feestje van op Werchter kan nog is opnieuw gedaan worden :D |
Na die setjes beluisterd te hebben, heb ik ook ferm goesting om naar ILT te gaan.. :D
Verder staan er met Kraftwerk, Dave Clarcke, James Holden,... nog wel genoeg namen op de line-up om mijn nacht gevuld te krijgen. Waarschijnlijk ben ik er dus bij in Gent (of ik zou naar Armin Only moeten gaan twee weken later) |
|
|
| The_G0dfather |
| Present, heb al VIP ticket :D |
|
|
| Bunz |
| ik ga wss dit jaar nog eens gaan |
|
|
| Push2005 |
Lol, op dat feest is er amper nog techno; de laatste deftige lineup was in 2003. Toch best dat ik nog één smaakje te pakken kreeg van wat ooit een glorieus technofestival was.
Tzal wel weer Vitalic of Tiga ownage worden en er zal 7 keer Alter Ego - Rocker gedraaid worden zoals vorig jaar, srsly :stongue:
En dan te bedenken dat bvb Mike in 2001 nog hier mocht staan, of Pvd. Oeeeh trance; maar al dat electro gedoe is populairder, vozer en commerciëler dan zelfs wat Tiësto ATM speelt; I love techno is eraan. De paar fervente techno-addicts die ik nog ken zijn erg verontwaardigd over dergelijke line-up...
edit: Waar zijn Umek; Marco Bailey; Michel De Hey; Mauro Picotto en consoorten naartoe ? Schaamteloos vervangen door 2Many Dj's die zich overal met hun populaire stijl kapotwh0ren. Nuja, Minimal is ook to blame voor de ondergang van techno :(
Mensen die sensation uitlachen omwille van hun commercialiteit kunnen dat vanaf nu ook doen met I love Techno (and this time ID&T is not to blame :p) |
|
|
| Devilex |
| Voila groot gelijk. |
|
|
| FUSyke |
| Deze wil ik wel zien: Kraftwerk (live) - Dave Clarke - Soulwax Nite Versions + 2 Many DJ's - Tiga - Laurent Garnier - Tiefschwarz - Technasia (live)- Dr.Lektroluv - Deetron - Miss Djax (live) - Digitalism (live) - Joris Voorn - The Dominators - Valentino Kanzyani |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Push2005
edit: Waar zijn Umek; Marco Bailey; Michel De Hey; Mauro Picotto en consoorten naartoe ? |
Dat zijn natuurlijk mannen die er de voorbije 10 jaar bijna elke keer bij waren. Dus als ze weeral eens geboekt geweest zouden zijn, zouden er ook mensen zijn die zagen dat het altijd dezelfde namen zijn en dat er geen originaliteit in de line-up zit. ;)
En ja, zelfs ILT moet ook meedoen met de heersende trends, anders kunnen ook zij volgens mij de kop niet boven water houden. En nu is die trend nu eenmaal meer electro-gericht. Maar in 2001 bijvoorbeeld was progressive enorm hot, en dan was er gewoon een progressive room. Ik kan me ook iets minder vinden in die electro/alternative/minimal zooi, maar het is nu eenmaal een groot deel van de huidige scene, dus het kan volgens mij gewoon niet ontbreken :) |
|
|
|
|