|
Samensmelting BETA-NLTA (BL) ?
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zeg, moet er niet eens overwogen worden om het nederlandse subforum te sluiten? :disbelief
De weinige Nederlanders die nog posten doen dat toch voornamelijk in het belgisch gedeelte. :p |
| quote: | Originally posted by jp
Samenvoegen :disbelief |
| quote: | Originally posted by Loraine
Hi hi, een BL-forum ? TOP ! :toothless
|
Bron: Klaag-en zeurdraad op NLTA
:haha: :tongue3 |
|
|
| ConFig |
| Loraine en bax mogen overkomen :tongue3 :crazy: de rest mag naar het tiesto forum verhuize!!! |
|
|
| TOR |
Een Benelux-forum !
Ik vind dat we de Luxemburgers niet mogen discrimineren. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
Loraine en bax mogen overkomen :tongue3 :crazy: |
Kikkuh ! 
| quote: | Originally posted by TOR
Een Benelux-forum !
Ik vind dat we de Luxemburgers niet mogen discrimineren. |
Vinnik ook, alleen moeten die net als de rest uiteraard in het Nederlands posten :o |
|
|
| Push2005 |
:tongue3 |
|
|
| Jasperovitsj |
Bwah, waarom zou er een samensmelting moeten komen? Het zou de boel alleen maar onoverzichtelijker maken denk ik, zeker omdat de feestjes-threads op nlta toch nog steeds populair zijn. En daar hebben de Belgen in principe niets mee te maken, dus ik vind niet dat "onze" topics daardoor in het gedrang zouden moeten komen.
Plus, de forums zijn toch open. Dus als een belg in nlta wilt posten doet hij dat gewoon, en omgekeerd. Niemand zal er hier iets op tegen hebben als een nederlander een topic in ons forum opent, in tegendeel. Maar volgens mij zijn er soms toch té veel verschillen tussen belgen en nederlanders om één gezamelijk subforum te maken. En zoals ik al zei, er zijn te veel specifieke threads voor beide fora die in een gezamelijk forum in mijn ogen voor wrevel kunnen zorgen. En het zou volgens mij ook de "gezelligheid" uit de fora halen, in de zin dat het een kleine, relatief besloten gemeenschap is waar iedereen iedereen zo'n beetje kent. Als je dat gaat opentrekken wordt het zo onpersoonlijk...
Dat nlta zo goed als dood is en beta dan weer springlevend, dat is gewoon een fase. Voor hetzelfde geld zit nlta binnen een half jaar weer in de lift, en dan is één subforum gewoon te chaotisch denk ik. Dus laat het gewoon zoals het is, en voel je niet geremd om hier te posten als de behoefte daaraan er is. :) |
|
|
| Loraine |
| Dat jij dat SERIEUS neemt ? :wtf: |
|
|
| 1Million$shot |
Ik zou zelfs eerder opteren voor VLTA en WATA.
Vlaamse Tranceaddicts en Waalse Tranceaddicts :D
aangezien ik toch lid ben van een vlaams getinte politieke partij :tongue2 |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
aangezien ik toch lid ben van een vlaams getinte politieke partij :tongue2 |
:clown:
Als je dat zelf gelooft... |
|
|
| 1Million$shot |
dat van die partij geloof ik
of er gesplitst wordt is een andere zaak :D :D :D |
|
|
|
|