|
BETA Cribs
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Ns kijken hoe iedreen hier op dit forum behuisd is: bij ouders, op zichzelf of op het kot, maakt nie uit.
Pimp ya crib folks ! :D
Mijn stek "Loesje's Leisure Lounge" is klein (32m2) maar was dan ook nie de bedoeling dak in dit poppenhuis daadwerkelijk 5 jaar zou gaan wonen :eek:
Living:




Keukentje:

Badkamerke:

Slaapkamerke:

Computerhoekske

En ja, tis veel ROZE jah :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ik had al een gevoel dat zo'n thread der zat aan te komen :p |
|
|
| Loraine |
| :toothless Pics or STFU :p |
|
|
| Bertn |
meh, dat roze is mijn ding niet echt:D
ik zal wel eens wat fotos van ons huis nemen hier als ik nog eens mijn usb kabelke van mijn kodak terugvind:D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Loraine
:toothless Pics or STFU :p |
kzal één van de volgende weken wel eens wa foto'kes maken van ons huis en die hier dan posten. Voor de moment is het nie echt de geschikte moment, we zijn hier juist wa aan't 'herinrichten': behangen, schilderen, en der komt ook ne nieuwe trap |
|
|
| 1Million$shot |
| me zal ook is wa fotokes pakken één dezer dagen :D |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
me zal ook is wa fotokes pakken één dezer dagen :D |
zalige thread trouwens :D
interieur zegt veel over de mens ! |
|
|
| ConFig |
| zal sebiets keer foto's pakken van men spam-hut :haha: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ik had al een gevoel dat zo'n thread der zat aan te komen :p |
Ik zat al een tijdje met dat idee, maar ik mankeerde de goesting om da hier te fotograferen :p
Morgen eens doen
En voor de rest: PICS wille we zien, genen tekst! Zwijgen en fotograferen! |
|
|
| Zehra |
Ziet er allemaal heel gezellig uit Loraine...
Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd :)
Mijn living:


Ps: Ik heb ondertss wel een nieuwe tv. Tv op foto is mijn tv van thuis die ik al jaren heb. Die is zelfs al een keer op de grond gevallen op kot + it still works :D quality tv!
Keuken:

Badkamer:

Voor de rest geen fatsoenlijke fotos. |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ps: Ik heb ondertss wel een nieuwe tv. |
Repost!
:toothless :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Zehra
Ziet er allemaal heel gezellig uit Loraine...
Mijn app is ook niet heel groot maar groot genoeg voor mij! Woon er nu ongeveer anderhalve maand. Heb nog niet veel meubeltjes gekocht + ik moet 't nog wat aankleden... Maar ja, dat vraagt wel ff tijd :)
[PICAS]
Voor de rest geen fatsoenlijke fotos. |
Merci Zehra...
Ziet er toch al prima bewoonbaar uit voor zo'n korte periode!
Mooie ruimte en geweldige lichtval ! :D
Daar valt iig heel veel leuks van te maken ! En die bank !  |
|
|
|
|