return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 10)
View this Thread in Original format
Kvicket
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, Veronica och Rosmarie ;)
Sorterade bort många bilder på dem, eftersom jag fotade hela fotoserier på dem ;)

http://gallery.anuga.se/v2/1161385261/


Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där, kanske svårt att fokusera när man fotar i ett sånt läge? ;)
Crillz0r
quote:
Originally posted by Kvicket
Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där


Du får det att låta som det är dåligt med rumpbilder. Rumpbilder är bra! :D
anuga
quote:
Originally posted by Kvicket
Jo det var ju några lite smått suspekta rumpbilder osv där, kanske svårt att fokusera när man fotar i ett sånt läge? ;)

Hehehe, säger som jag brukar, dem är spontana (aim - shot), blir dem bra, så e dem "keepers" ;)
Vizay
quote:
Originally posted by anuga
Hehehe, säger som jag brukar, dem är spontana (aim - shot), blir dem bra, så e dem "keepers" ;)


Ja du det finns ju exempel på när dina aim shots blir ganska klockrena ;)
ScuL
Hemma igen
sjukt trött..

Anuga (eller andra fortografer också) .. vänligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder från diverse sidor ;)

Tack så mkt till alla för ett fantastiskt fest
Laszlo
Inte alls min typ av musik men jäääävlar i havet vilket röj det var på hårdstilgolvet...var mest där för att träffa lite TA-folk...kul att se Steve och Scul lira...skoj att träffa alla nya o gamla ansikten igen...reveal var ju ett tag sedan man såg. Tyvärr drog vi precis efter att Stiiiiv hade avslutat sitt set, så honom fick jag aldrig hälsa på. Som någon har nämnt så var övergångarna jävligt tighta.

Vad var det för jävla blod på golvet hela vägen ner till toaletten? Såg ju ut som någon hade blivit mördad...tycker också arrangörerna borde satt Steve nere på golvet istället för att hänga upp honom i taket. Funkar framför 10.000 pers men inte på sånt här litet ställe - jag är helt övertygad om att det hade varit mer folk på golvet om han fått vara nere vid publiken - närvaro mellan dj o publik på ett litet dansgolv är ett måste. (Arrangörerna kanske lusläste mina tidigare inlägg och var rädda för att jag skulle spilla ner hans grejer:))

Vad gäller just arrangemang av fester så se för FAN till att erbjuda kvitto till era gäster! Av ren yrkesskada frågade jag efter kvitto vid entrén men fick inget. Enligt svensk lag måste man erbjuda alla kunder kvitto på vad man än köper (undantagsfall på loppmarknader och sånt trams). Om länsstyrelsen och kommunen får för sig att komma förbi på en kontroll och de inte ens ger ut kvitto på begäran kan de iskallt räkna med att de aldrig lär få arrangera en fest igen. Utöver detta så verkade det vara en tipp-toppfest, i alla fall för de som gillade musiken :)
Akia
quote:
Originally posted by Laszlo
Vad gäller just arrangemang av fester så se för FAN till att erbjuda kvitto till era gäster!


Agree! Det det gjorde det omöjligt att gå ut å ta en nypa luft utan att behöva betala inträde en gång till. :mad:
RebeL9
bild nr 199. nice asså .nice ^^
Rainborn
ROFL bild 257
SteveTranz4ever
Det var riktigt kul att spela på denna festen...

Vi var ett skönt gäng som åkte ner från Sthlm på lördagen, Kvicket, Fisken, cham, Kenny (TC) & Zimbo (TC). Gjorde ju resan klart kortare (5 timmar enkel väg). Tack för er support också :) Hade inte kört Mass Noise om inte ni bett om den mer än en gång!

Jäkligt schysta lokaler... ljuset var "hej kom o hjälp mig" på lilla men mycket bättre iom. lasern på stora!

Och det var ju en hardstyle-fest så det var svårt att hålla kvar folket på mitt golv... pitchade alla låtar +2-5% ändå!

Håller nog helt med Laszlo där att man var lite för högt upp och fick ingen ögonkontakt med publiken, men jag försökte se levande ut, for ju oundvikligt från höger till vänster mellan vinylspelarna...
Första 1½ timmen gick riktigt bram tajta mixar ja... tack för ni nämner det :gsmile: Skön feedback! Tack!
Sista halvtimmen var det "It's all gone Pete Tong" på mitt vänstra öra så jag fick sjukt svårt att takta men det gick ju uppenbarligen rätt bra ändå!

Grymt dekor av Amerikanska Jamin... grymt soft snubbe som bla. arbetat åt Ace Event tidigare! Kul att träffa en del Swe-TAs också!
ScuL (hoppas du gillade klistermärket " CD! REAL DJs PLAY VINYL")! reveal (det var länge sen) Akia (kul att ses igen) anuga (grymma bilder på din sida!)... Laszlo synd vi inte hann träffas men jag såg dig där uppifrån (med kikare) Tyckte jag såg Funfrock också...
Egentligen borde jag försökt få upp hela Sweta-Crew där uppe jag stod... fanns gott om plats för ett helt kompani!

Ska bli riktigt kul att lira på kryssen, då kan jag köra mer mitt race!


quote:
Originally posted by ScuL
Anuga (eller andra fortografer också) .. vänligen zippa alla bilder ni tog och skicka de till mig (orkar inte spara alla separata bilder från diverse sidor ;)

Kanske kan uppas på min FTP så blir det lätt för alla :gsmile:

ftp://dream:[email protected]:7171


Tror allt som allt att dom flesta var jäkligt nöjda med festen, var grymt kul att cykla lite till Zany sista timmen!

anuga
quote:
Originally posted by Rainborn
ROFL bild 257

U? Me? U? Me? U? Me? U? Me? U? Me?

Bara fick Night in Roxbury på huvet all over again :D

Laddar upp bilderna på fätpän. :)
Laddar även upp senaste "Camera Raw" plugin'en till Adobe Produkterna plus lite andra som klarar av samma format.

Den behövs för att se .CR2 bilderna (.CR2 = .RAW)

Gott mos alla, snart slashar Bison upp sina bilder på TC med :)
Funfrock
quote:
Originally posted by Akia
Agree! Det det gjorde det omöjligt att gå ut å ta en nypa luft utan att behöva betala inträde en gång till. :mad:


Var väl inga problem att gå ut? Jag fick stämpel och var ute och flummade en sväng, tog ut pengar mm..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement