|
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
Krabbegatan 7
S- 302 50 Halmstad |
|
|
| reveal |
| Blir det nån SweTA-träff? |
|
|
| Funfrock |
| säg tid och plats :) |
|
|
| anuga |
5 timmar med en hastighet på 186km/h neee.... :p
Möte!? Mitt framför Anneli kanske ;) 22:30.
Alt. Framför Steve kl. 00:00 ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Var det inte nån som sa att det skulle bli en Swe-TA-förfest också?
Det där med träff får ni göra upp om själva eftersom jag själv kommer va lite busy
 |
|
|
| Laszlo |
| Boys o flickor...jag drar till h-stad lite senare i eftermiddag (lagom bakis efter gårdagens äventyr :p) Vi kommer förkröka hos en polare som sagt, jag fick lov att dra med ett par snibbar så om ni är sugna slå mig en signal senare idag så ska vi försöka lösa det med vägbeskrivning och sheat - jag har ingen som helst aning om vart han bor. 070 68 18 548 |
|
|
| Funfrock |
| jäklar vilket röj det var igår, är helt mörbultad i hela kroppen :) |
|
|
| Crillz0r |
Det här var fett! Scul du lirade nice ;D
Det var kul jag hade på mig solbrillor typ, och det kom 3 pers o frågade om E haha.
Person 3: "Har du E"
Jag: Nej tyvärr.
Person 3: Hur mycket ska du ha?
Jag: Jag har inget ;D
Var flummit, o jävlar vad papper det låg vid handfaten! haha trodde inte att det fanns så mycket.. :D |
|
|
| jofawe |
jag ska mörda personen som ringde videosamtal till mig så jag också fick delta .. suck ..
Fan vad jag hade velat vara där! |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Det var kul jag hade på mig solbrillor typ, och det kom 3 pers o frågade om E haha.
Person 3: "Har du E"
Jag: Nej tyvärr.
Person 3: Hur mycket ska du ha?
Jag: Jag har inget ;D |

| quote: | | Var flummit, o jävlar vad papper det låg vid handfaten! haha trodde inte att det fanns så mycket.. :D |

 |
|
|
|
|