return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rainborn
quote:
Originally posted by Pjox
Jag vet mycket väl men inte fan betedde jag mig som värsta fjårtizen för det ;)
Sen ska jag inte dömma ut dig pga en komentar men kalla folk CP ungar för att man tycker synd om sig själv ;)
dock har jag lovat mig själv att aldrig säga att jag är glad över 18 års gräns :rolleyes:




Fjortis lol. Nä men det jag skulle säga är att tyvärr så har humorn där jag bor utvecklats åt det hållet att vi går runt och kallar varandra cp barn och slår varandra :stongue: (Okej inte bara sån humor då, det är ganska olika)

Men jao jao, får la vänta lite till!
Laszlo
inget som tilltalar mig direkt, men ffs....halmstad ligger jämförelsevis ett stenkast från växjö och dessutom har jag lite polare i halmstad som jag säkerligen kan slagga hos så det är mycket möjligt att jag dyker upp och supportar våra kära sweta-djs :)
ScuL
men kul att så många SWE-TA's kommer för att stödja.. ! blir en skoj fest det är garanterat! :)
Kvicket
Sällan varit med om en mer given fest :) Nu får man väl se Stefan också om man inte somnar återigen ;)

ZZZZZAAAAAAAANYYYYYYYYYYYYY
ScuL
bussinfo skrivit av Jörgen (Dreamdance):


Bussresor:

Buss 1

Sthm-Nyköping-Norrköping-Linköping-Jönköping-Värnamo-Halmstad
pris: 450kr tur&retur + entré

Buss 2

Göteborg-Kungsback-Varberg-Falkenberg-Halmstad
pris: 200kr tur&retur + entré

buss 3

Malmö-Helsingborg-Halmstad
pris: 200kr tur&retur + entré


Boka bussplats via [email protected][/email]
Ange förnamn, efternamn, E-mail, mobiltele, Stad (hållplats).

Skriv in alla uppgifter till alla personer.
Person nummer 1 är den som betalar De övriga personerna.

----------------------------------------------------------
T.ex.

1.

Förnamn: Fredrik
Efternamn: Larsson
E-mail: [email protected]
Mobilnr: 0730-238525
Hållplats: Helsingborg

2.

Förnamn: Per
Efternamn: Andersson
E-mail: [email][email protected]
Mobilnr: 0730-225455
Hållplats: Helsingborg

Beställning: 2 St bussresa Dreamdance 2006 (200Kr/St)
Summa: 400Kr

----------------------------------------------------------

När ni har bokat så kommer person nummer 1 att få ett mail
där de finns ett kontonummer som pengarna ska betalas in på inom 3 dagar.

När vi har sett att resan är betald så kommer person nummer 1 att få ett
mail där det står att du/ni har betalat.
Akia
Går bussen från Stockholm på lördagen?
ScuL
japp
reveal
Hur gör man om man vill komma, men inte är intresserad av att boka någon bussresa?
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Hur gör man om man vill komma, men inte är intresserad av att boka någon bussresa?


Gör inget :) Bara köra dit på den 21. oktober ..
Just nu finns det nämligen ingen förköp (kanske kommer sen, jag vet inte). Men det finns gott om biljetter så det är lugnt :)
Crillz0r
Intressant! Det här fick mig tårögd när jag läste. Första gången på ett ställe med riktiga DJ's.. Skoldiscon är allt jag vart på.. O hardstyle äger, ser fram emot detta!

I'll be there :D

Crillz0r
Och varför dör alla trådar så fort jag rört den?
ScuL
hehe den lever nog när dagen kommer närmare :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement