|
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
För att klara flygresan bättre använd nässpray/tuggummi! |
Det gör jag även utan förkylning o det hjälper knappast :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by ScuL
Det gör jag även utan förkylning o det hjälper knappast :) |
Drick varmt, halsduk är susen. |
|
|
| Crillz0r |
Yes, min polare var lite short med cash, blev lite oroad.. men det löste sig! så nu blir det dreamdance!!
Vi kommer sova i bilen ;P Billigast så.. O inget stök o så med att fixa boende ;P
Tack Akia & Fisken för hjälpen ändå.. ;P
sen Torsdag Oct 19 går det inte att beställa biljetter längre, bara så ni vet.
Läs om det på http://www.dreamdance.se/forum/viewtopic.php?t=226 |
|
|
| Laszlo |
| vad jag hört är förköpsbiljetteerna slut...någon som vet om detta stämmer? |
|
|
| Crillz0r |
| Yep jag edita.. o det stämmer, en moderator sa det på dreamdance forumet. :P |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Laszlo
vad jag hört är förköpsbiljetteerna slut...någon som vet om detta stämmer? |
inget att oroa sig över det finns en massa biljetter vid dörren ändå!
känner mig redan lite friskare för övrigt. hade bara 36.3 idag :) |
|
|
| Crillz0r |
| quote: | Originally posted by ScuL
känner mig redan lite friskare för övrigt. hade bara 36.3 idag :) |
Bra bra mannen ;D keep it on |
|
|
| Crillz0r |
Uhm en liten fråga, när man är i halmstad, hur tar man sig till kårhuset? Vart runt om kring ligger det?
Kollade eniro men den hittar inte när jag söker på kårhuset;x |
|
|
| jofawe |
| det blir inget för mig :( |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Crillz0r
Uhm en liten fråga, när man är i halmstad, hur tar man sig till kårhuset? Vart runt om kring ligger det?
Kollade eniro men den hittar inte när jag söker på kårhuset;x |
http://www.karhuset.se/ |
|
|
| Crillz0r |
Där står det inget om hur man hittar dit ;P
Däremot finns ett telefonnummer, ska man ringa, är det det du menar? ;P |
|
|
|
|