|
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Ska dra i lite trådar och se vad vi kan fixa :) |
|
|
| mr_fisken |
Snart dags och bilen är fortfarande inte full. Om någon eller några är intresserade av att åka från Stockholm till Halmstad och sen hem på eftermiddagen (typ sova vandrarhem)så har vi justnu två platser över.
Martin |
|
|
| Kvicket |
| Vore riktigt nice :D |
|
|
| Laszlo |
| förfest kirrat...dock får vi inte plats med några skivspelare och någon större folksamling eftersom polarens studentlya bara ligger på 30 kvm, men kvicket o cham, hur många är ni? jag sa till polaren att 4-5 pers från sweta var sugan på förfest och det var ok sa han...allt som allt kanske vi blir 10 pers...kan bli trångt men vafan, lite kärlek har ingen dött av :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by Laszlo
förfest kirrat...dock får vi inte plats med några skivspelare och någon större folksamling eftersom polarens studentlya bara ligger på 30 kvm, men kvicket o cham, hur många är ni? jag sa till polaren att 4-5 pers från sweta var sugan på förfest och det var ok sa han...allt som allt kanske vi blir 10 pers...kan bli trångt men vafan, lite kärlek har ingen dött av :) |
Det är justnu jag kvicket cham sen två snubbar från tc (zimbo, kenny) men vi jagar folk till bilen för vi har två platser kvar men dom behöver ju inte komma på förfesten för det :P |
|
|
| Laszlo |
| ska ni åka minibuss ner eller? |
|
|
| mr_fisken |
| japp det ska vi |
|
|
| Funfrock |
Jag dyker upp på detta också. :)
Lite svårt att hitta ursäkter att inte åka när partybussarna nästan hämtar/lämnar en utanför dörren och sen kör till festen. |
|
|
| Akia |
| Nån som vet vilken tid bussarna vänder hem? |
|
|
| Akia |
| Ok, tack! Då skulle man alltså inte behöva nånstans att sova om man tar buss... |
|
|
| mr_fisken |
då var bilen full då :)
akia ska ni fortf bo på birkagården? vi bokade ett 6manna rum där nu:) |
|
|
|
|