return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Dreamdance med DJ Zany ..::.. 21 oktober (pg. 6)
View this Thread in Original format
anuga
Så nice! De ringde upp mig och påminde mig att jag inte betalt bussen, trodde det var försent eftersom jag inte gjorde det inom tre dagar :)
Så nu jävlar dykar jag med upp :D

Min helg som såg händelse lös ut, inte fan kunde jag se detta framför mig... hade helt glömt bort det :D
SteveTranz4ever
Kul att det ser ut som det kommer en hel del Swe-TAs :gsmile:
ScuL
Själv ligger jag mer eller mindre i sängen just nu
Fick influensa i helgen :(

Hoppas jag är frisk innan jag flyger.. :rolleyes:
Crillz0r
Åker dit med bil, kommer behöva nånstans att sova.
Vart hittar man ett hyffsat ställe? det behöver inte vara speciellt alls, så länge det finns en säng så.. Nåra hints om nån sida där man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande

Är det fortfarande så att man inte behöver boka billjet? Man köper vid dörren va?
mr_fisken
många vandrarhem är stängda i Halmstad så här på hösten och det finns inga billiga hotell inne i stan men Birkagården har billiga rum för ca en hundring per person om man är en 4 stycken eller fler men det ligger 1mil utanför Halmstad
reveal
Jag kommer med största sannolikhet, sover hos polare i Halmstad.
Nåt speciellt att tänka på, eller det är bara att dyka upp i dörren?
Akia
quote:
Originally posted by Crillz0r
Åker dit med bil, kommer behöva nånstans att sova.
Vart hittar man ett hyffsat ställe? det behöver inte vara speciellt alls, så länge det finns en säng så.. Nåra hints om nån sida där man kolla lite vandrar hem eller hotell? .. eller liknande



Vi har bokat ett 4-bäddsrum på Birkagården, kostar 432:- . Vi är bara 3 så det finns en säng över om någon behöver.
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Akia
Vi har bokat ett 4-bäddsrum på Birkagården, kostar 432:- . Vi är bara 3 så det finns en säng över om någon behöver.

Har PMat dig!


Fisken & Kvicket... kom till MSN...
anuga
jag åker bussen hem efter åt :) efterfest i bussen ;)

Alla ni som inte åker buss eller har förbokat biljett...

Gå in på http://www.dreamdance.se/ och förboka eran biljett, så slipper ni stå i kö!

Ni som åker buss, går före i kön ;)
Laszlo
Fan va nice, verkar som där kommer vara en hel drös med SWetas...:)

ScuL
quote:
Originally posted by Laszlo
Fan va nice, verkar som där kommer vara en hel drös med SWetas...:)


Toppen!

Känner mig lite bättre redan ! :p
Hoppas bara att hörseln klarar flyget nu när jag är förkyld :o
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL
Toppen!

Känner mig lite bättre redan ! :p
Hoppas bara att hörseln klarar flyget nu när jag är förkyld :o

För att klara flygresan bättre använd nässpray/tuggummi!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement