return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Bace in your f#ce: wie komt? (pg. 2)
View this Thread in Original format
T.H.C.
damn...dilemma, i love trance is dan ook, ben nu aan het twijfelen, petrus jij bent er al wel uit? da's minder daar gaat mijn lift:D magoed ik denk er nog ff over...

(edit, nu heb ik nagedacht, ik ga ook wel waarschijnlijk,)
Bellie
Cool jongens :)
Jullie moeten zeker komen.Het wordt echt een vet avondje techno-en!.
En wees maar niet bang over het deurbeleid want je komt er wel in.Het is geen normale Q avond n.l.Op zaterdag kunnen ze misschien wel moeilijk doen.Maar er is al tegen mij verteld dat je gewoon binnenkomt.

GREETZ!!
Miss Proximus
Je groupie is er ook bij hoor ;)

Hoop ik dat je dit x wat meer tijd hebt om ff te praten!!! (TE immers niet :p)

Maar als er allemaal S2D-ers komen ben ik kansloos :p

Andreas moet zelf draaien in Heerenveen, feessie in Thialf...









:D Nee hoor..in de Heaven :p

Maar ik kijk wel of ik alleen kom of dat ik andere idiootjes mee neem :)

XXXX!!!!! Dushi :)
-TAIS-
Ik denk dat ik wel kom met een paar vrienden, Bellie ff een keer live zien draaien :)

P.S. Bellie, was jij gister ook op Reator in A'dam? D'r liep zo'n kerel rond die wel verdomd veel op jou leek (maar die stond aan de andere kant van de zaal, dus ik kon het niet goed zien).
Bellie
Yep Tais :)
ik was op reactor gisteren.....was helemaal in het wit

GREETZ!!
-TAIS-
Hmm, had ik dus ff de moeite kunnen nemen om er heen te lopen, al wist ik het niet helemaal zeker. Naja, ik zie je iig de 29e wel denk ik :)
BTW, wat was Reactor een lekker feessie zeg (m'n eerste techno-only feest :))... volgende keer ben ik er wel weer denk ik...
kolkiewolkie
AAAAARRRRRGGGGGBVGHHHHHHH


gek wordt ik er soms van


denk je dat ze meegaan...




,...haken ze weer af...



geen tijd
geen geld
geen zin
'techno is nix voor mij'


blablabla







en dus lijkt het dat ik niet kom......






totdat me 15.35 vandaag dr. kuipers fftjes op de msn sprak.....






en toen die hoorde dat dana ook kwam



en de prijs maar 12.50 was....




was ik gelukkig weer verzekerd van een puike avond (alleen gaan zuigt namelijk..)


me = still in!
Miss Proximus
alleen jammer voor je dat Dana techno gaat draaien :rolleyes:

het is haar debuut namelijk :)
magrec
Maybe little meeting @ 2:00 in de "lounge"
Eerste zaaltje rechts als je net binnen komt. Met allemaal fijne bankjes :)
Eye-Riz
waar en wanneer was het nou ook alweer? (too lazy om hele thread te lezen)

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
waar en wanneer was het nou ook alweer? (too lazy om hele thread te lezen)


lui lui lui!!

maar toch zal ik het maar fftjes hier neerzetten...

wat? bellie & others :p (o.a. lady dana)
wanneer? 29 maart van 22.00 - 4.00 (is dus vrijdags)
waar? the Q, zwolle
site? www.dymolution.nl of dymolution.com (weet ik fftjes niet)
en wat kost dat? 12.50 euro

en volgens mij had ene eye-riz BELOOFT te komen, nadat ene bellie Nexus 2 edities geleden bezocht heeft...:)

duzz..
Dr. Kuipers
Dana techno???, weet je het zeker Proxi.
Nou ja wil zowiezo Bellie een keer live horen.
Ik heb een vette set van Dana @ Q-dance, die set is zwaar relaxed, lekker stampen! :D, maar hoe weet jij dat Dana techno gaat draaien dan???

Lator
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement