return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Bace in your f#ce: wie komt?
View this Thread in Original format
magrec
Ok over 21 dagen is het zover Bellie draait dan in The Q in zwolle.
Wie komen er allemaal??

Meeting thread hier maar van maken misschien?
Ik ben van de party ;)
kolkiewolkie
was wel de bedoeling, ervan uitgaande dat ik bij de deuren niet tegengehouden word.... (the Q = > 21 ==>>me = 19)

*grappig: ik d8 vanmorgen zo ongeveer hetzelfde...:) )*
Henkie_henk
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
was wel de bedoeling, ervan uitgaande dat ik bij de deuren niet tegengehouden word.... (the Q = > 21 ==>>me = 19)

*grappig: ik d8 vanmorgen zo ongeveer hetzelfde...:) )*

ik = > 18 ik zeggen.. hey dikkop hoest ik = zo doorlopen..

dat dikkop zei k niet nee.. maar ik kom altijd ook gewoon nog binnen hoor.. maar ik kleej me dan natuurlijk ook zo goed e..

maarja..alhoewel t feestje is waar k wel makkelijk heel makkelijk heen zou kunne.. tis met echt wel te techno..
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Henkie_henk

maarja..alhoewel t feestje is waar k wel makkelijk heel makkelijk heen zou kunne.. tis met echt wel te techno..

horizon verbreden heet dat..:)
!_PeTrUs_!
Ik kom ook en ik kom er wel gewoon in.

En ik ga nie meeten op dat "feest", maar gewoon keihard uit me plaat.
magrec
Haha trouwens het is ook niet zo groot dus je komt elkaar zowiezo wel tegen. Dat van die leeftijd is niet zo'n probleem hoor.

Als je echt twijfels over deurbeleid hebt moet je mij maar ff een mail sturen.
Gekhous
zwolle = beetje de andere kant op zeg maar...

dus denk niet dat wij daarheen gaan...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Gekhous
zwolle = beetje de andere kant op zeg maar...

dus denk niet dat wij daarheen gaan...

zwakjes hoor :p :p :p :p

nee, moet je helemaal zelf weten natuurlijk, maar volgens mij heb jij in een eerdere thread wel altijd geroepen dat je kwam....

weet je ook eens wat het is om ver te rijden voor een feest :D :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

horizon verbreden heet dat..:)

ja ga jij eem naar rnb luistere dan.. ik kan techno echt niet lang aanhore en helemaal die style niet.. tis niet anders. Heeft nix met horizon verbreden te maakz0rre
Yarnie
Anders moet je ff naar die promo mixies van bellie luistren. Of die set van hem die eerst uitgezonden werd op id&t.
Dj BeLLiE - Live at His Room 31-08-01.mp3
Dj BeLLiE - Live @ His Room 13-12-01.mp3

zijn allebei super relax, maar kga er jammer genoeg niet naartoe tis mij ietsie te ver en de 29 ga ik al naar een ander tekno feest :p

TimeportE
het verbaasde me een klein beetje dat magrec van alle TA's deze thread opende.. maar uuh, ik ga nie.. ook al zou ik bellie wel erg graag live willen zien! en magrec jij bent toch ook "maar" 18, word der in de Q nie echt streng gecontroleerd?? (of laat je je baard en snor staan.. :p)
New Wave
Alpha en ik zijn der ook..

latah
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement