return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Bace in your f#ce: wie komt? (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
Wordt gewoon een gezellig feessie en als ik sneaky-D mag geloven dan zal het er erg hard aan toe gaan (vooral het laatste uurtje dat hij gaat draaien)
-TAIS-
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
En verneuk dit topic nou niet door hele waslijsten met techno nummers te posten, met een stuk of 5 ben ik wel tevreden. (heb ook maar 56k6 he :))


Static Drum - External (Claude Young Remix) :)
Of iets van Speedy J/Chris Liebing... da's altijd goed...
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik
dit is trouwens een meeting thread :D

*sticky*


Moeilijk hè? :stongue:


Maarre..Optimus...was BeLLiE toen niet naar NeXuS toen er verder niemand was (of alleen Jeroen en Tim) :conf:


Nou ja....als iemand een pak kaarten o.i.d. meeneemt dan wil ik er nog wl over nadenken :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Bellie

Ennuh over dat gelul met die vroege eindtijd.
Denk dat het gewoon verstandig is, als iedereen die gebruik wil maken van een extra vervoersdienst ff een mailtje stuurd naar

[email protected]

Vanaf daar fixxen ze het vast wel.

GREETZ!!


RRaaRR

kweenie wat je hier mee bedoeld maar ik denk niet dat de ns midden in de nacht een trein laat lopen ofzo :p

en na het station toe is maar een kort stukkie.. 10 minuten sjokken en je bent er...en als er vervoer naar andere plaatsen toe is is het nog meestal onbruikbaar omdat je daar ook nog weer moet komen....

anywayz, kan niet wachten tot 29 maart...geen feesten voor de tijd (is er wel 1, maar wil weer niemand naartoe, en dat terwijl tom harding maar 20 minuutjes van mijn huis draait... het leven is hard:( )

quote:
Maarre..Optimus...was BeLLiE toen niet naar NeXuS toen er verder niemand was (of alleen Jeroen en Tim)


Nou ja....als iemand een pak kaarten o.i.d. meeneemt dan wil ik er nog wl over nadenken


thanx voor het onderbouwen van mijn eerdere reply :) :D

en ik zou wel een pakkie kaarten mee willen brengen, maar ik moet dr. kuipers nog naar huis racen, en moet dus midden in de nacht best een kolere eind omrijden :p :p
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Moeilijk hè? :stongue:


gebeurt wel vaker de laatste tijd, dat ik iets verander en dat die dan niet reageert, dit is dus weer zo'n voorbeeld. laat ik het nog maar een keer proberen...
magrec
Owja de gemeente zwolle is ook niet zo blij met joints.
Dus die wordt ingenomen door de portiers dus ff die fakkels/zakjes etc goed verstoppen en dan eenmaal binnen is het niet zo'n probleem (tja zo is het nu eenmaal)
magrec
euh de meeting tijd is vrij laat ik maaak er maar 00:30 van dan zullen de meesten nog redelijk nuchter zijn :D
New Wave
Bellie is nog never op Nexus geweest.
Jeroen 3 keer, ik 2 keer.

Bellie was toen op teqnation dach ik......


Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an :)

latah
T.H.C.
quote:
Originally posted by New Wave

Ejh, komop, ik wil wel een dikke smoken daar.......ana moelijk doen heb ik geen zin an :)


hehe, ik neem ook wel mee, wat kan er gebeuren? het kan alleen maar afgepakt worden.
Maare zoals het er nu naar uitziet, gaan wij met de trein...worden zware uurtjes s'morgens zonder wiet.
magrec
gewoon mee nemen ff goed verstoppen en je kunt die fakkel gewoon roken.

!_PeTrUs_!
HET IS GEEN FEEST VAN EEN PAAR DUIZEND MAN!!!!!!!!!!!!!

LOL, die tent is niet echt groot hoor en blowen binnen mag denk ik niet dus. EN wel grappig dat iedereen komt, maar ben bang dat er straks wat mensen voor een dichte deur staan. Ik schat dat er maar zo'n 500 man in kan dus.
kolkiewolkie
.... ik had dat al gezien op de site.. aangeraden word vroeg binnen te zijn want zo rond 23.00 is de hele zooi vol....

MAAR..

-OMG-

toen keek ik dus op de site van kai tracid en zag dat die 29 maart in INDEX duitsland optreden.....(zie hiervoor ook andere thread, over kleine feestjes)... en dat is ook maar 60 kilometer van mijn huis af....(petrus, vanaf jou is het maar 25 kilometer ofzo...)

nou kon ik alleen die f*cking site niet vinden van index (hinthint)

maar tis wel een


DILEMMA


ai ai ai....keuze's....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement