|
Bace in your f#ce: wie komt? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
waarom krijgt hij nou geen kritiek en kreeg ik dat wel
|
daarom:D |
|
|
| New Wave |
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HET WAS PHAT HARD BRUUUUUUUUUUT :-)
Over een paar dagen heb ik het filmpje af voor Superfeesten, en dat wordt denk ik wel een leuke! inclusief TA'ers :) jaja petrus JIJ OOK :D :D :D :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | | waarom krijgt hij nou geen kritiek en kreeg ik dat wel |
dat is omdat IK het niet zei, maar miss P :)
Maar bij deze: foei Magrec :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by New Wave
JHAAAAAAAAAAAAAAAAAA, HET WAS PHAT HARD BRUUUUUUUUUUT :-)
|
...idd, nu nog een beetje dood gevoel in mijn hoofdje :confused:
En tering wat was dat sterven op het station, gvd 2,5 uur gezeten, hehe leuke "psycho"kennissen alpha:D...maar kan ook aan mij hebben gelegen was ook nog niet helemaal helder.
Die kerel had echt een kortetermijngeheugen van een goudvis,je kon hem om de 10 minuten vertellen dat we in Zwolle zaten. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Tering, ben nog niet echt in staat om een leuk verhaaltje te typen, dus dat doe ik morgen wel.
Maar het was wel super tof!!!
Heb me weer extreem goed vermaakt op de Pumping Beats van Masta BeLLiE en Lady Dana! |
|
|
| Smirnoff |
hey petrus of THC...
Had me effe gebeld dan was ik ook gekomen.
:(:( |
|
|
| T.H.C. |
| tuurlijk...stom, ik d8 ook dat dit iets te techno was voor je, maargoed ik moet niet denken maar bellen, zal ik volgende keer zeker doen. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Kleine impressie van het feest:

^^
BeLLiE

^^
Lasers

^^
T.H.C. en ik

^^
Lasers

^^
Sja... als ik erbij ben doen vrouwen rare dingen :D

^^
Lady Dana

^^
Dana, Ik, DJ Alpha, New Wave
Zow, kleine impressie. Jullie hebben weer wat gemist.
mda Partyflock voor de pics :D |
|
|
| Yarnie |
ziet er zeker wel kewl uit...zitten wel wat geile pics tussen ( nee niet die van die 2 wijfen, maar die van new_wave en co)
maar ja jammer dat k er niet bij was...was stampen op awakenings...volgende keer beter..
ow ja hoe draaide bellie trouwens?
greetz,
yarnie |
|
|
| magrec |
hey die linker van die 2 meiden die ken ik :D
FF foto's bekeken op partyflock....godver ik heb weer heel wat vriendjes en vriendinntjes gemist die avond :( :( :( |
|
|
| TranceFool |
| Wow coole foto's man :)....vet hor Bellie. Laser ziet er ook vetjes uit |
|
|
| New Wave |
WHOOOOO, lachuh foto's
Ik heb filmpje voor superfeesten af.....helaas kon ik der geen TA'ers in kwijt, jullie gaven niet genoeg licht :D
maargoed, jullie zien hem waarschijnlijk volgende week online staan.
massol! |
|
|
|
|