return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Bace in your f#ce: wie komt? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dr. Kuipers
Hey KW, dat wordt dus INDEX :p :p :p

wil wel eens naar een techno feest, maar hardstyle is toch meer mijn smaak, en dan mijn held Kai Tracid in INDEX :D
Ben er ooit 1 keer geweest, echt een vette tent

Maar hebben we het op MSN nog wel over KW

site INDEX: http://www.i-n-d-e-x.de/

wat zeggen we dan KW :D

En de flyer:

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Hey KW, dat wordt dus INDEX :p :p :p
wat zeggen we dan KW :D


AI CARAMBA!!!

OK, sorry @ bellie, jongen, ik wens je al het suc6 van de wereld toe, maar wij gaan 180 graden de andere kant op. geniet ervan, ook mensen die er komen, genieten, komt helemaal goed.... maar het is bij mij nou eenmaal niet what comes first: daar gaan we heen maar: only the best and f*ck the rest :D :D

L8er
magrec
er kan 1000 man in de Q :D (en dan zit ie nog niet bomvol)
En het zal echt niet supervol zijn.
magrec
Voor de thuisblijvers waarschijnlijk wordt er ook live gestreamd vanuit de q hoeven jullie bellie's set niet te missen :toothless :stongue:
Eye-Riz
hey, dat kan niet he kolkiewolkie! Eerst iets beloven en zo gauw er iets beters op je pad komt afhaken!!!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hey, dat kan niet he kolkiewolkie! Eerst iets beloven en zo gauw er iets beters op je pad komt afhaken!!!!


Ach ja, verrassend. Ik ken er ook zo één. Ownee, die had een gegronde reden om naar Teqnology te gaan en niet naar Nexus.

:D
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
hey, dat kan niet he kolkiewolkie! Eerst iets beloven en zo gauw er iets beters op je pad komt afhaken!!!!


beloven....hmmmm.....ik kan me niet herinneren dat ik iets belooft heb...hooguit toegezegd.

maar anywayz, als er voor mij nog niets vaststaat (lees: geen kaartje heb gekocht) dan is er bij mij niets zeker...

en omdat ik TRANCEaddict ben en niet technoaddict (wat misschien nog wel komt) dan prefereer ik een goede tranceparty i.p.v. , zuiver expirimenteel, een technoparty....snappie :)


.. maar eye-riz... ik lees nog nergens of jij gaat ofnie....
Optimus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

en omdat ik TRANCEaddict ben en niet technoaddict (wat misschien nog wel komt) dan prefereer ik een goede tranceparty i.p.v. , zuiver expirimenteel, een technoparty....snappie :)


mwah, als je tracid echt trance vindt...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus


mwah, als je tracid echt trance vindt...


ok, daar heb je me...:D

maar ik vind hardtrance (waar kai tracid IMO onder valt) dichter bij trance staan dan techno (kai tracid draaide toch nie voor nix op TE of wel..?)

EDIT: tis ook niet dat ik negatief tegenover dit feest sta hoor, als iemand mij ff uitlegt hoe ik mijn eigen gedurende 1 nacht kan splitten en daarna weer kan joinen: TELL ME. want ik wil eigenlijk het liefst naar beide, maar dat kan niet... hetzelfde (dat splitten dus) geld voor 29 april....(EN nexus EN qontact...)

greetz
Optimus
ik zou naar Bellie gaan

Die andere ga je alleen voor Tracid.. ik neem aan dat je niet voor die disco gaat, die ken je ook op QT ofzo zien.

En bij Bellie kan je Bellie es een keer zien draaien+ Dana die dr eerste techno set gaat draaien (PRIMEUR!)

kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Optimus
ik zou naar Bellie gaan


het verschil moet er wezen, niet?

quote:

Die andere ga je alleen voor Tracid.. ik neem aan dat je niet voor die disco gaat, die ken je ook op QT ofzo zien.


yup. en ik vin tracid goed, plus dat ik um voorlopig niet weer zie.. (weet niet of ie op qlimax draait ofnie, maar daar gaak niet heen).

quote:

En bij Bellie kan je Bellie es een keer zien draaien+ Dana die dr eerste techno set gaat draaien (PRIMEUR!)


klopt, maar ten eerste 'heb' ik verder niets met de persoon bellie, heb hem ook nooit gemeet ofzo (dus als ik niet op dit forum zat zou die naam mij h-e-l-e-m-a-a-l niets zeggen) en ten tweede: dana kun je ook ongeveer iedere week wel ergens zien... dus haar technoset komt nog wel een keer...

..maar denk niet dat ik niet heen wil ofzo, tis alleen dat voor mij persoonlijk dat andere nog net fftjes meer aansprekender is en niet voor mij alleen (dr. kuipers wil ook liever naar duitsland).... en ik bepaal dus ook niet alleen waar ik naar toe ga en waar niet...

btw: optimus: volgens mij kom jij toch ook niet??:p :p :p :p
Optimus
nope, maar als ik moet kiezen, zou ik voor BelLie kiezen:)

ook omdat er andere TA's gaan zou voor mij meetellen:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement