return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Bace in your f#ce: wie komt? (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
Optimus, ik had nog met bellie over je, hij vond het goed als jij je mc kunsten (just like bij de bushalte) tijdens zijn set zou gaan voordragen gheghe, maargoed, je kan dus niet.......:D :D :D :D :D
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
Optimus, ik had nog met bellie over je, hij vond het goed als jij je mc kunsten (just like bij de bushalte) tijdens zijn set zou gaan voordragen gheghe, maargoed, je kan dus niet.......:D :D :D :D :D


ik kan t ook over de foon doen!!! bel ik jou op, leg je de foon op de mic ga ik mc'n ghehehe:D:D:D


zeg dat je niet hoeft te gaan schat....
New Wave
Das ook een verdomt masterlijk plan........je hebt me nummer, als je tijdens Bellie zijn set efef belletje pleegt dan zorg ik dat het op die mic staat!!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by New Wave
...just like bij de bushalte


LOL, waren z'n illies nog niet uitgewerkt zeker :D
New Wave
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!


LOL, waren z'n illies nog niet uitgewerkt zeker :D



Als ik weer met Opti bij de bushalte sta en het zijn inderdaad de illies dan mag hij van mij geen illies meer gebruiken gheghe...damn, wat een masterlijk concert.......als je die gast hoort zingen dan stap je finaal van de trance of techno af :p
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave



Als ik weer met Opti bij de bushalte sta en het zijn inderdaad de illies dan mag hij van mij geen illies meer gebruiken gheghe...damn, wat een masterlijk concert.......als je die gast hoort zingen dan stap je finaal van de trance of techno af :p


ik weet t, ik kan echt goei zingen man ghehehe:D:D:D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Optimus


ik weet t, ik kan echt goei zingen man ghehehe:D:D:D


Whahaha, dikke vette mafkees!!
magrec
:sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: :mad: :mad: :( :( :( :( :(
magrec
Ik kom dus niet :(
Ik ben pas vandaag volledig hersteld van een naar griepje en het is ff niet verstandig om dan naar 2 feesten in 1 weekend te gaan. dus ik ga wel naar supreme maar vrijdag niet naar zwolle.
Miss Proximus
je mag mij wel helpen :) ik ben een trui aan t breien :stongue: goeie bezigheidstherapie :p

magrec
Nou als ik nou niks te doen had maarja school gooit de laatste 6 weken die ik les heb wel alles op één hoopje en dat kunnen wij dan maar ff gaan maken.
kolkiewolkie
:p

waarom krijgt hij nou geen kritiek en kreeg ik dat wel

:p

LOL

veel plezier leute!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement