return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Trance på MTV (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj_ExOn
Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla!:D
reveal
quote:
Originally posted by Dj_ExOn
Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla!:D

är det inte mest mainstreamskit, broolyn bounce å sånt?
Dj_Activated
quote:
Originally posted by reveal

är det inte mest mainstreamskit, broolyn bounce å sånt?

jepp det är det :)
mindshooter
Ztv suger på klubb....mtv har en del sjyssta...fast dom har reklam efter 2 låtar så jag orkar ALDRIG kolla hela listan...idag såg jag dock - resurection... fett cool....
Beamish
tycker den videon är bland det sämsta jag sett. En resa minst 10 år tillbaka i musikvideovärlden...
Tacka vet jag Groove Armada - My friend videon eller Chicane - Saltwater
TrancE_GyLLe
dom har ju faktiskt glänst lite med att spela barbers adagio for strings med william orbit....

å nu så jag minimalistix - close cover... så man kan ju bara hoppas på att d blir mer å mer....
Amnezia
quote:
Originally posted by reveal
inte ofta men ser det på mtv eller nån annan tvkanal... men häromdagen blev jag glatt överraskad

Paul van Dyk - Another Way
och direkt efter
Mauro Picotto - Proximus

nä kors i taket.....:eyes: hade dom slut på både R&b å allt annats de jämnt lirar måntro?????huh???

//Nezia
Amnezia
Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre...

men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går...;););)

//Nezia
Dj_Activated
Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik!

//DJ_A
Amnezia
quote:
Originally posted by Dj_Activated
Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik!

//DJ_A

Sweeeeet...men fn..fred kl 22...e ju krogen time.....damn...får stanna hemma då..;)

tackaar iaf.....

//Nezia

Phat^Trance
har för mig att dom har spelat iio-rapture_(armin_van_buuren_remix)
mindshooter
quote:
Originally posted by Amnezia
Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre...

men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går...;););)

//Nezia

Dance chart på söndagar tror jag....kolla upp det....
Då lirar dom alla dom som jag nämnt...PPK, Timo maas, Blank and Jones etc etc...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement