|
Trance på MTV (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
| Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla!:D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn
Kolla Ztv Klubb.. där spelas alla!:D |
är det inte mest mainstreamskit, broolyn bounce å sånt? |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by reveal
är det inte mest mainstreamskit, broolyn bounce å sånt? |
jepp det är det :) |
|
|
| mindshooter |
| Ztv suger på klubb....mtv har en del sjyssta...fast dom har reklam efter 2 låtar så jag orkar ALDRIG kolla hela listan...idag såg jag dock - resurection... fett cool.... |
|
|
| Beamish |
tycker den videon är bland det sämsta jag sett. En resa minst 10 år tillbaka i musikvideovärlden...
Tacka vet jag Groove Armada - My friend videon eller Chicane - Saltwater |
|
|
| TrancE_GyLLe |
dom har ju faktiskt glänst lite med att spela barbers adagio for strings med william orbit....
å nu så jag minimalistix - close cover... så man kan ju bara hoppas på att d blir mer å mer.... |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
inte ofta men ser det på mtv eller nån annan tvkanal... men häromdagen blev jag glatt överraskad
Paul van Dyk - Another Way
och direkt efter
Mauro Picotto - Proximus |
nä kors i taket.....:eyes: hade dom slut på både R&b å allt annats de jämnt lirar måntro?????huh???
//Nezia |
|
|
| Amnezia |
Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre...
men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går...;););)
//Nezia |
|
|
| Dj_Activated |
Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik!
//DJ_A |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Dj_Activated
Fredagar runt 22:00 tiden brukar MTV köra Accelerate, där blandas det house med trance å klubb musik!
//DJ_A |
Sweeeeet...men fn..fred kl 22...e ju krogen time.....damn...får stanna hemma då..;)
tackaar iaf.....
//Nezia |
|
|
| Phat^Trance |
| har för mig att dom har spelat iio-rapture_(armin_van_buuren_remix) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Asså??? har mtv nått typ av klubbprogram lr så???? aldrig sett nåra av d elåtar ni nämner...iofs så ser jag inte mtv så ofta längre...
men vore tacksam om nån så nåra visa ord om vilken dag å tid det går...;););)
//Nezia |
Dance chart på söndagar tror jag....kolla upp det....
Då lirar dom alla dom som jag nämnt...PPK, Timo maas, Blank and Jones etc etc... |
|
|
|
|