|
Trance på MTV (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| kanalerna (mtv,ztv,viva....) "har satt standarden", plus, det kostar mer att göra en längre video. |
|
|
| jofawe |
finns det inte nått som heter video edit.
det är i michael jackssons edits ungefär lika med allt mellan 5 minuter och 6 timmar.
Däremot vanliga artister, så blir det ju men sissådär 3-4 minuter.
Aaaaith? |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
finns det inte nått som heter video edit. |
Klart att det gör, det är faktiskt inte alltid som video-versionen låter likadant som radio-versionen :) |
|
|
| jofawe |
| de spelade Oceanlab - Satellite nyss :) |
|
|
| Aendy |
| Inte MTV men ändå. Blev lite paff när jag äntligen fick sett det från helgen inspelade avsnittet av CSI Miami och As the rush comes ljuder under en laboratorie-scen. |
|
|
| U121 |
| heh yep, märkte det jag med, var för seg för att posta det här dock :P |
|
|
| mr_fisken |
Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random.
Paul Van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
4Strings - Diving (tror jag det var:rolleyes: ) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random.
Paul Van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
4Strings - Diving (tror jag det var:rolleyes: ) |
för å va exakt och i rätt ordning dessutom så var det:
4 Strings - Turn it around (alltså inte diving)
Paul van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
Sen tror jag dom drog en prodigyvideo också efter det :)
förra veckan lirade dom en annan klassiker, Earthbound - one nation, trance nation. Va rätt kul å se videon när dom smashade sönder en massa bilar å alla hade svenska reg. plåtar :D |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
förra veckan lirade dom en annan klassiker, Earthbound - one nation, trance nation. Va rätt kul å se videon när dom smashade sönder en massa bilar å alla hade svenska reg. plåtar :D |
den videon gjorde mig förälskad i Lexus IS200 (som grabben sitter å kör ;))
kollade faktist så sent som i fredags på videon på datorn .. den är fan så tuff .. bra låt dessutom! |
|
|
| ScuL |
| såg Tiesto - Just be på Z-TV igår |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
såg Tiesto - Just be på Z-TV igår |
har du z-tv?! |
|
|
|
|