return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Trance på MTV (pg. 7)
View this Thread in Original format
montana
kanalerna (mtv,ztv,viva....) "har satt standarden", plus, det kostar mer att göra en längre video.
jofawe
finns det inte nått som heter video edit.
det är i michael jackssons edits ungefär lika med allt mellan 5 minuter och 6 timmar.

Däremot vanliga artister, så blir det ju men sissådär 3-4 minuter.
Aaaaith?
reveal
quote:
Originally posted by jofawe
finns det inte nått som heter video edit.


Klart att det gör, det är faktiskt inte alltid som video-versionen låter likadant som radio-versionen :)
jofawe
de spelade Oceanlab - Satellite nyss :)
Aendy
Inte MTV men ändå. Blev lite paff när jag äntligen fick sett det från helgen inspelade avsnittet av CSI Miami och As the rush comes ljuder under en laboratorie-scen.
U121
heh yep, märkte det jag med, var för seg för att posta det här dock :P
mr_fisken
Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random.

Paul Van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
4Strings - Diving (tror jag det var:rolleyes: )
Vizay
quote:
Originally posted by mr_fisken
Jag brukar ofta kolla på dance floor chart på lördagarna men i går på Party Zone eller vad det hette var det ju lite annat random.

Paul Van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
4Strings - Diving (tror jag det var:rolleyes: )


för å va exakt och i rätt ordning dessutom så var det:

4 Strings - Turn it around (alltså inte diving)
Paul van Dyk - Crush
Eric Prydz - Call on me
Sen tror jag dom drog en prodigyvideo också efter det :)

förra veckan lirade dom en annan klassiker, Earthbound - one nation, trance nation. Va rätt kul å se videon när dom smashade sönder en massa bilar å alla hade svenska reg. plåtar :D
jofawe
quote:
Originally posted by Vizay
förra veckan lirade dom en annan klassiker, Earthbound - one nation, trance nation. Va rätt kul å se videon när dom smashade sönder en massa bilar å alla hade svenska reg. plåtar :D



den videon gjorde mig förälskad i Lexus IS200 (som grabben sitter å kör ;))

kollade faktist så sent som i fredags på videon på datorn .. den är fan så tuff .. bra låt dessutom!
ScuL
såg Tiesto - Just be på Z-TV igår

jofawe
quote:
Originally posted by ScuL
såg Tiesto - Just be på Z-TV igår


har du z-tv?!
ScuL
japp
parabol
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement