|
Trance på MTV (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| kolla in dance floor chart nu... :) |
|
|
| mindshooter |
hehe just vad jag gör ;)
4 Strings - Into the night
väntar fortfarande på minimalistix - Close cover (mix jag aldrig hört)
Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt |
men hon sa det
nu väntar jag på rank 1 - awakening, som de kommer att spela :) |
|
|
| lonne |
| Såg Rank 1-Awakening igår på Mtv...partyzone eler vad det nu är som går på fredagar.Nåväl ett steg i rätt utveckling...synd att videon är mindre bra. |
|
|
| reveal |
fan va dålig den videon var!!! :whip: :whip:
ca 2 minuter lång plus att de lade på massa folk som snackade :rolleyes: :whip: :whip:
direkt efter körde de ian van dahl - reason... men såklart inte i langes remix, utan i nån jävla mesversion... inte konstigt att folk har svårt för "trance" :stongue: |
|
|
| reveal |
| var just Lange - Drifting |
|
|
| Powell |
jo de e sant :D såg
Driftwood- Freeloader (Driftwood Remix)och paul oakenfold - southern sun på mtv för ett litet tag sen ... fast southern sun va säämst remix :| hadde inte ens nåra vocals |
|
|
| lonne |
| Såg just 4 Strings-Take Me Away Into The Night...godkänd video,dock inget nämnvärt. |
|
|
| RagingEskimo |
Timo Maas - Der Schieber såhär på tidiga eftermiddagens MTV.
Besynnerligt.
Uppiggande. |
|
|
| reveal |
| såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV :crazy: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV :crazy: |
fan va tufft! :D
var det en grymm video? |
|
|
| Treo |
| hey skönt! min favvolåt just nu! |
|
|
|
|