return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Trance på MTV (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
kolla in dance floor chart nu... :)
mindshooter
hehe just vad jag gör ;)
4 Strings - Into the night

väntar fortfarande på minimalistix - Close cover (mix jag aldrig hört)

Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Får se.....fan på roger goode - the beginning skrev dom inte att det var F.corsten mix...dåligt


men hon sa det

nu väntar jag på rank 1 - awakening, som de kommer att spela :)
lonne
Såg Rank 1-Awakening igår på Mtv...partyzone eler vad det nu är som går på fredagar.Nåväl ett steg i rätt utveckling...synd att videon är mindre bra.
reveal
fan va dålig den videon var!!! :whip: :whip:
ca 2 minuter lång plus att de lade på massa folk som snackade :rolleyes: :whip: :whip:

direkt efter körde de ian van dahl - reason... men såklart inte i langes remix, utan i nån jävla mesversion... inte konstigt att folk har svårt för "trance" :stongue:
reveal
var just Lange - Drifting
Powell
jo de e sant :D såg
Driftwood- Freeloader (Driftwood Remix)och paul oakenfold - southern sun på mtv för ett litet tag sen ... fast southern sun va säämst remix :| hadde inte ens nåra vocals
lonne
Såg just 4 Strings-Take Me Away Into The Night...godkänd video,dock inget nämnvärt.
RagingEskimo
Timo Maas - Der Schieber såhär på tidiga eftermiddagens MTV.

Besynnerligt.
Uppiggande.
reveal
såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV :crazy:

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
såg just Paul van Dyk - Nothing but you på MTV :crazy:


fan va tufft! :D
var det en grymm video?
Treo
hey skönt! min favvolåt just nu!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement