|
Trance på MTV (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by ScuL
japp
parabol |
varför inte flytta hit till sverige snart istället? :) |
|
|
| ScuL |
[offtopic]
ska- men måste fortfarande göra färdig min utbildning..
grr . tar längre än förväntat :whip: |
|
|
| jofawe |
| å appropå det så såg jag nyss Just Be på MTV .. Jävligt fin video.. |
|
|
| hustler |
Den har inget att sätta emot Prydz Call On Me video.
God Damn. |
|
|
| staz |
| håller med.. kan ju bara tanka lite porr om det e det man e ute efter.. |
|
|
| Cloudburst |
| call on me videon, är det den med 80-tals brudar? den var inget vidare... hatar 70,80-tals mode... :p |
|
|
| hustler |
| Jag har en förkärlek till gympatrikåer från 80-talet. |
|
|
| jofawe |
va!?
är det tjejer med i den videon?!
Jag som har kollat på killen i den hela tiden... asså!
Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P |
|
|
| hustler |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag har förövrigt gjort en liten mix på Call on me nu .. hehe .. men den stannar här :P |
Ge mig mix, vad sägs som att uppa den på äfftääpään? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by hustler
Ge mig mix, vad sägs som att uppa den på äfftääpään? |
icke.. den stannar här :)
haha.. faktist.. jag vill helst inte ge ifrån mig mina verk.. |
|
|
| GyLLe |
| quote: | Originally posted by jofawe
icke.. den stannar här :)
haha.. faktist.. jag vill helst inte ge ifrån mig mina verk.. |
Du kommer ju iaf aldrig få släppa dom:tongue2 :wtf: :wtf: :D
dela med dej nu!!! varför vill du inte dela med dej av dina verk?:conf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by GyLLe
dela med dej nu!!! varför vill du inte dela med dej av dina verk?:conf: |
han vill att folk ska upptäcka hans verk när han är död, för att på så sätt få en mer mystisk / klassisk känsla över det hela.
Så det är egentligen en marknadsföringskupp alltihop. |
|
|
|
|