|
Trance på MTV (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
Såg just DJ Tiësto - Traffic på ZTV, schyst live-video :D |
w0000t! jag kolla ju fan nyss på ztv, oså missa jag det! daaaamn! såg satisfaction däremot.. nu e det iaf scooter... :( |
|
|
| ShyTrance |
| jag såg soutern sun igår :P, men original mixen. inte alls lika bra som tiestos =( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| As the rush comes på MTV nu/nyss... he he ... har aldrig sett den förr :D :D :D :D :D |
|
|
| St_Andrew |
Coooooooooooolt :D :D :D :D
bra video? |
|
|
| montana |
| ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by montana
ja såg den också, den är ok, men jag ladda ner den för ett tag sen, den är typ som vilken annan trance video (alltså massa dans), den är ok, plus at jes (hon som sjunger) ser sjysst ut. | Jag missade det mesta ur den så du får hemskt gärna uppa den på min FTP :D :D :D |
|
|
| montana |
| sure thing boss, jag lägger upp den i min mapp, jag lägger upp nåra andra videor också |
|
|
| St_Andrew |
| har nu sett den (tack montana) o jo den var rätt kass, dom borde ju ha tagit lite klipps ifrån alla feta fester den spelats på istället omg vad fett det hade vart =) |
|
|
| jofawe |
Jag tycker mtv får in riktiga fullträffar ibland.. Som tillexempel Partyzone.
Fast Partyzone var bättre innan, då de mixade videorna.. Kommer ihåg att de hade nån cool mix på Apollo 440 - Stop the run eller vad fan den heter... och sen en brud som sjunger från Soulsearcher - cant get enough :)
Iallafall.. ZTV Klub är bra.. Det är ju Tony Zulias eller vadfan han heter som väljer där ;) |
|
|
| swe_Trancer |
blä jag tycker trance videos suger pung efter att sett motorcycle as the rush comes lät det så "cheesy"
House videos brukar va rätt bra:) |
|
|
| Versace |
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...
Sände från diverse stora trancefester i holland...
hur ligger det till med de nu för tiden? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Versace
TMF sände ganska mycket trance förut, speciellt på fredag- o lördagkvällarna...
Sände från diverse stora trancefester i holland...
hur ligger det till med de nu för tiden? |
inte så särskilt mycket.
de enda reportager de sänder är från Sensation, Mysteryland och en lite report från the Loveparade.
men angåenda singlar/clips.. ibland spelar de PvD, Tiësto och Motorcycle... Men för övrigt inte så mycket. Bara de vanliga Hitlist-låtar och R&B osv..
när man har en digitalmottageren och en parabol som är riktad till Astra 19.2Ö är det inte inte så svårt att få in TMF förresten :)
man behöver bara en lämpligt CAM-kort lr en mottagaren som kör linux som en DM7000-S (375€) (den har jag) :D .. Viva och Viva2 kan man få in gratis fÖrresten. |
|
|
|
|