return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 2)
View this Thread in Original format
Muppet
Cool!!!!...en dat voor maar €121,- Valt super mee, hoe lang blijft ze????..zit daar een tijd aan of gewoon voor de hele nacht;)


Greetz Muppet
TranceFool
WOW das heeeeel vet nieuws gozer :D:D:D!!!! Eg cool man, d8 dat het een geintje was :p.......ben benieuwd wat er allemaal voor de prijs is inbegrepen..
moogwai
Zeker vet Bazz...

jammer dan Groningen zo ver is ;) :p
DJ Bazz
quote:
Cool!!!!...en dat voor maar €121,- Valt super mee, hoe lang blijft ze????..zit daar een tijd aan of gewoon voor de hele nacht


ik geloof anderhalf uur of 2 uur, de hele nacht zit er niet in:(
blighty
Hi,

Wow, gaaf zeg Bazz! Ik vond Astrid er idd wel smakelijk uitzien op Qontact. En 121 euro voor een 2,5 uur durende booking is niet duur, in tegendeel zelfs. Eet ze ook mee trouwens? :D

Greetings,
Blighty
DJ Bazz
quote:
maar krijg van de week bericht, dus dan zie ik dat wel


pff net de email binnengekregen, ff quote
quote:

Hallo Bas,

Bedankt voor je deelname aan de veiling, we brengen
deze week rechstreeks in contact met Astrid om een en
ander af te handelen


Vriendelijke groeten,

Van Diepens Dance Department


moet maar ff date afspreken:)
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft?
Apoptosis
quote:
Originally posted by DJ Bazz


pff net de email binnengekregen, ff quote


moet maar ff date afspreken:)
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft?


Ik dacht van wel, k weet t eigenlyk bijna zeker... maar k durf geen naam te noemen want zou gedeeltelijk een gok zijn. Heb wel een zwaar vermoeden
Blik
quote:
Originally posted by Apoptosis


Heb wel een zwaar vermoeden


vertel vertel vertel
Apoptosis
quote:
Originally posted by Blik


vertel vertel vertel


Nou, k heb een paar keer de hele tyd dezelfde gast achter de draaitafel gezien toen ze aan t draaien was... dus k denk dat dat meneertje Astrid Walter is.
Optimus
quote:
Originally posted by Apoptosis


Nou, k heb een paar keer de hele tyd dezelfde gast achter de draaitafel gezien toen ze aan t draaien was... dus k denk dat dat meneertje Astrid Walter is.


t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn?

Apoptosis
quote:
Originally posted by Optimus


t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn?


Kan inderdaad, maar om de één of andere reden denk k dat t dr boy is :). k heb t erges een keer gehoord of gelezen of zow, k weet wel dat k t niet zelf heb verzonnen...
DJ Bazz
zal der wel ff vragen of ik kans maak binnenkort :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement