|
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
Cool!!!!...en dat voor maar €121,- Valt super mee, hoe lang blijft ze????..zit daar een tijd aan of gewoon voor de hele nacht;)
Greetz Muppet |
|
|
| TranceFool |
| WOW das heeeeel vet nieuws gozer :D:D:D!!!! Eg cool man, d8 dat het een geintje was :p.......ben benieuwd wat er allemaal voor de prijs is inbegrepen.. |
|
|
| moogwai |
Zeker vet Bazz...
jammer dan Groningen zo ver is ;) :p |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Cool!!!!...en dat voor maar €121,- Valt super mee, hoe lang blijft ze????..zit daar een tijd aan of gewoon voor de hele nacht
|
ik geloof anderhalf uur of 2 uur, de hele nacht zit er niet in:( |
|
|
| blighty |
Hi,
Wow, gaaf zeg Bazz! Ik vond Astrid er idd wel smakelijk uitzien op Qontact. En 121 euro voor een 2,5 uur durende booking is niet duur, in tegendeel zelfs. Eet ze ook mee trouwens? :D
Greetings,
Blighty |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | | maar krijg van de week bericht, dus dan zie ik dat wel |
pff net de email binnengekregen, ff quote
| quote: |
Hallo Bas,
Bedankt voor je deelname aan de veiling, we brengen
deze week rechstreeks in contact met Astrid om een en
ander af te handelen
Vriendelijke groeten,
Van Diepens Dance Department
|
moet maar ff date afspreken:)
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft? |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
pff net de email binnengekregen, ff quote
moet maar ff date afspreken:)
weet iemand trouwens of ze een vriend heeft? |
Ik dacht van wel, k weet t eigenlyk bijna zeker... maar k durf geen naam te noemen want zou gedeeltelijk een gok zijn. Heb wel een zwaar vermoeden |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Heb wel een zwaar vermoeden |
vertel vertel vertel |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Blik
vertel vertel vertel |
Nou, k heb een paar keer de hele tyd dezelfde gast achter de draaitafel gezien toen ze aan t draaien was... dus k denk dat dat meneertje Astrid Walter is. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Nou, k heb een paar keer de hele tyd dezelfde gast achter de draaitafel gezien toen ze aan t draaien was... dus k denk dat dat meneertje Astrid Walter is. |
t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn? |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Optimus
t kan toch ook dr neef/oom/buurjongen/een vriend zijn? |
Kan inderdaad, maar om de één of andere reden denk k dat t dr boy is :). k heb t erges een keer gehoord of gelezen of zow, k weet wel dat k t niet zelf heb verzonnen... |
|
|
| DJ Bazz |
| zal der wel ff vragen of ik kans maak binnenkort :D |
|
|
|
|