|
DJ Astrid live @ my bedroom
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
gister was dus die veiling van world dj day
heb ook maar ff meegedaan
Op DJ Astrid geboden, en gewonnen!
Kost me wel 121 euro maarja heb ik wel over voor mijn fav DJ:)
ze gaat nu waarschijnlijk een keer langskomen
maar krijg van de week bericht, dus dan zie ik dat wel
plaats van de veilingDancelinx --> World DJ Day en staat m'n naampje daar achter Astrid:) |
|
|
| Optimus |
| WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, tering nu maar hopen dat ze een live act in het breedste zin van het woord geeft ghehehe:D |
|
|
| DJ Bazz |
| heb mijn bed al klaargemaakt:D |
|
|
| Little Theseus |
wow phat man, gefeliciteerd!
Astrid vind ik wel de coolste uit het rijtje dj's Jose, G-Spott en nog een paar van die dj's die bij je thuis kwamen draaien.
Dat er niet meer voor Astrid geboden is zeg! Ik wilde nog bieden op de platenkoffer van Cor Fijneman met platen en al, maar daar kon ik al nooit meer overheen :( . |
|
|
| tango |
haha, dat is lachen zeg, dj astrid over de vloer :D
Ik neem aan dat er een TA party gehouden wordt bij basje thuis?
Vraag maar meteen een haffel nieuwe promo's aan d'r ;)
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
Zoooo echt zwaaarrr kewl!!
ik d8 wat is dit nou weer voor fake thread maar nog echt ook lol!>.
psssst wel camme he! |
|
|
| DJ_Siesta |
godsamme relaxt hey
veel plezier :D |
|
|
| Marco Harleman |
| Heee das echt beter. Kameraad van mij heeft ook op de koffer van Cor Fijneman geboden, hij ging een heel eind mee, had er wel 500 euro voor maar kon er net op het laatst niet meer overheen, niet mer te bieden geloof ik. Hebt tie 700 euro betaald om een plaatje te maken met dj jose. Het zal mijn benieuwen, maar ja het is voor een goed doel zegt tie, en dat is natuurlijk ook zo. Had trouwens verwacht dat er meer geld geboden werd voor die dj's. Ik bedoel, wat is nou € 121??? + Astrid is natuurlijk een lekker ding, waar je zowiezo al wel eens een avondje allemaal dingen mee zou willen doen. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Marco Harleman
Ik bedoel, wat is nou € 121??? + Astrid is natuurlijk een lekker ding, waar je zowiezo al wel eens een avondje allemaal dingen mee zou willen doen. [/B] |
hehe,, Nou, € 121 voor een avondje met alleen een lekker ding.. Ik heb t wel is goedkoper meegemaakt ;) :p :p
Maar verder, wel tof, want € 121 is natuurlijk nie veel voor een avondje met deze DJ! |
|
|
| Blik |
zozo € 121 toch een redelijk prijsje
maar ze is wel lekker, geef haar wat spaanse vliegen (zo heet dat toch:p) en je hebt nog een kansje :D |
|
|
| tijs08 |
Heel erg gaaf zeg!!
Volgens mij is ze ook je favoriete Dj, dus jij bent echt in de wolken nu volgens mij!
Ik weet niet waar Astrid woont, maar ze zal ook wel een aardig stukkie moeten rijden!
Veel plezier
Greetzz |
|
|
| DJ Bazz |
| thnx iedereen en yep ze is mijn fav DJ, staat wel in die poll van DJ Lex |
|
|
|
|