return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 8)
View this Thread in Original format
Donna
Hij zei de meeste riz,niet allemaal *grinz*
Apoptosis
quote:
Originally posted by Donna
Hij zei de meeste riz,niet allemaal *grinz*


Precies... maar k ken er ook helemaal niet veel hoor, dus eigenlyk was t gewoon een loze opmerking van my :p
DJ Bazz
ik heb gister weer ff een mailte erachteraan gestuurd, ze zeggen daarin dat alles goed komt en dat er problemen waren met de communicatie. Dus misschien komt ze nog wel, Wooooeeeeiiiiii!!!!!
DJ Bazz
kreeg gister dit mailtje:

quote:

Beste Bas,

Excuses voor dit late bericht.

Je hebt tijdens world dj day geboden op een set van DJ Astrid. Je bod was
121 euro. Ik stuur dit mailtje ook door naar het boekingskantoor van Astrid,
Partyplanners.
Je kan met Roos contact opnemen om een datum te plannen voor de set van
Astrid.Hun telefoonnummer is ***. De bedoeling is dat je het geld
aan Astrid geeft en zij regelen dat het bij de stichting terechtkomt.

Mocht je vragen hebben dan kun je me altijd mailen.Met vriendelijke groet,

Kemal Seref
Dancelinx

NO STREZZ
Damrak 83
1012 LN
Amsterdam
T 020 4 278 415
F 020 4 278 416
www.nostrezz.tv


dus misschien toch:)
aphex
Woei, zeg me ff als je nog een plaatsje vrij heb in je huis, doe ik ook wel ff een bijdrage :)
rellivisit
Dj Astrid en dat voor €121!!! Ik denk dat ze voor id-t toch ietsjes duurder is!!
Remy D
Mag je der ook neuken voor die 121 euro??? Mag dat nou niet dan moet je gewoon als zij aan het draaien is en ze staat met haar rug naar jou toe dan haal je snel je kinderarm tevoorschijn maakt hem hard en prikt haar in der rug. Dan draait ze zich om en dan pak je snel haar hoofd en stop je je kinderarm in haar mond. :) Vind ze vast wel geil. :D
kolkiewolkie
hey bazz, hoe zit dat nou man?
DJ Bazz
ben bezig, wilde haar eerst in een discotheek zetten, maar dat mocht niet, ze moet op een privéfeest komen. het was echt op het allerlaatste moment afgeblazen, de mondelinge bevestiging was er al, en ik had het contract al bijna verstuurd. :whip: :whip:
maareh nu ga ik ff kijken wat ik kan doen, maar 1 ding is zeker, ze komt WEL!!:)
tango
Niet als ze dat stukkie van onze grote vriend remy d leest :rolleyes: :o

grtz,
TNG

DJ Bazz
quote:
Originally posted by tango
Niet als ze dat stukkie van onze grote vriend remy d leest :rolleyes: :o

grtz,
TNG


*zucht*, sorry hoor maar wie zou het nou wel beter weten?:conf:
Apoptosis
en??? hoes t afgelopen?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement