|
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| aphex |
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;) |
|
|
| WTB |
| quote: | Originally posted by aphex
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;) |
Daarom juist, Bazz had iemand in de dj sjop gezien met een shirt waar NIET op stond "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" en hij wist dat het bij jou vrijdag wasdag is dus dacht 'ie van hé dat zal aphex wel wezen. Ligt voor de hand toch?
WTB. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by WTB
Daarom juist, Bazz had iemand in de dj sjop gezien met een shirt waar NIET op stond "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" en hij wist dat het bij jou vrijdag wasdag is dus dacht 'ie van hé dat zal aphex wel wezen. Ligt voor de hand toch?
WTB. |
:D :D :D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by aphex
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;) |
ik hoorde van die gozer dat ie uit eelde kwam, dus ik dacht misschien, maar goed was maar een vraagje |
|
|
| DJ_Massive |
HAHAHAHHA (ow flame niet allowed he?) HAHAHAHHA
ik vind em wel LEIP deze thread, eige schuld dikke bult :)
whehe
:cool: :stongue: :stongue: |
|
|
| aphex |
| Ik ben dr nou niet bepaald trots op dat ik uit die kuil naast Groningen ben gekropen.. |
|
|
| Donna |
| Wat een gemeuk hier!:toothless :toothless :toothless |
|
|
| Remy D |
| DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. :rolleyes: |
|
|
| Donna |
| Jaaaaa,was jij der ook??,ik dagget ookal.... |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Remy D
DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. :rolleyes: |
mja, dat viel me vorig jaar by Qontact (de 1e) ook al op.. maarre boeie, vind dr nog steeds wel aardig om aan te zien :). iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's ;) |
|
|
| aphex |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
mja, dat viel me vorig jaar by Qontact (de 1e) ook al op.. maarre boeie, vind dr nog steeds wel aardig om aan te zien :). iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's ;) |
kuch |
|
|
|
|