return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 7)
View this Thread in Original format
aphex
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;)
WTB
quote:
Originally posted by aphex
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;)


Daarom juist, Bazz had iemand in de dj sjop gezien met een shirt waar NIET op stond "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" en hij wist dat het bij jou vrijdag wasdag is dus dacht 'ie van hé dat zal aphex wel wezen. Ligt voor de hand toch?

WTB.
Eye-Riz
quote:
Originally posted by WTB


Daarom juist, Bazz had iemand in de dj sjop gezien met een shirt waar NIET op stond "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" en hij wist dat het bij jou vrijdag wasdag is dus dacht 'ie van hé dat zal aphex wel wezen. Ligt voor de hand toch?

WTB.

:D :D :D
DJ Bazz
quote:
Originally posted by aphex
Bazz waarom denkje dat ik in de dj sjop was? Droeg ik een met "Hallo Bazz, Vent. Ik ben aphex" ?
Volgens mij zat ie vrijdag in de was namelijke ;)


ik hoorde van die gozer dat ie uit eelde kwam, dus ik dacht misschien, maar goed was maar een vraagje
DJ_Massive
HAHAHAHHA (ow flame niet allowed he?) HAHAHAHHA
ik vind em wel LEIP deze thread, eige schuld dikke bult :)

whehe
:cool: :stongue: :stongue:
aphex
Ik ben dr nou niet bepaald trots op dat ik uit die kuil naast Groningen ben gekropen..
Donna
Wat een gemeuk hier!:toothless :toothless :toothless
Remy D
DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. :rolleyes:
Donna
Jaaaaa,was jij der ook??,ik dagget ookal....
Apoptosis
quote:
Originally posted by Remy D
DJ Astrid is volgens mij een beetje aangekomen zag ik zaterdag. :rolleyes:


mja, dat viel me vorig jaar by Qontact (de 1e) ook al op.. maarre boeie, vind dr nog steeds wel aardig om aan te zien :). iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's ;)

aphex
quote:
Originally posted by Apoptosis


mja, dat viel me vorig jaar by Qontact (de 1e) ook al op.. maarre boeie, vind dr nog steeds wel aardig om aan te zien :). iig veel beter dan de meeste vrouwelyke dj's ;)


kuch
Eye-Riz
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 
Privacy Statement