|
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo..
DJ Astrid presents Positive Energy
wel leuke cdtje:) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: |
ik heb de cd van Dj Astrid een weekie geleden gehaad... was en paar euro ofzo..
DJ Astrid presents Positive Energy
wel leuke cdtje
|
zal wel ff vragen of ze die OOK wil meenemen:) |
|
|
| New Wave |
Effe vraagje............komt dat mens nou nog bij je spinnen offuhhhh?!?! want het laat wel lang op zich wachten!!!
Maar we horen het wel......
de bamiballen! |
|
|
| DJ Bazz |
ik hoop het wel iig dit was er tot nu toe gebeurd
1. ik had die veiling dus gewonnen
2. zij zouden mij contact met haar op laten nemen
3. ze lieten niets van zich horen
4. ik stuur een mailtje met de vraag of er nog wat komt
5. ze sturen me terug dat er een communicatiefout is en dat ik als nog in contact wordt gebracht, maar daar heb ik nog niets van gehoord
nu is het nog afwachten dus |
|
|
| total woot |
jo ik woon ook in groningen, mag ik haar een kwartierje lenen?
krijg je van mij wat euro's ????
ltr |
|
|
| Jesse |
| Maar heb je ook al betaald? Als je al wel betaald hebt, heeft ze je genaaid voordat ze zelfs maar bij je in je kamer is geweest! :toothless |
|
|
| DJ Bazz |
pfff wat denk je?
eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen:D
maar vraag me af of ze wel komt:conf: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
maar vraag me af of ze wel komt:conf: |
DAT hangt ook weer van JOU af dan :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
pfff wat denk je?
eerst draaien, dan naaien en dan afrekenen:D
maar vraag me af of ze wel komt:conf: |
Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal niet te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje!
Vandaar dus ook dat je nix hoort:) |
|
|
| total woot |
auch
that's gotta hurt :) |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by DjRV
Astrid bezoekt regelmatig dit forum en ze is totaal te spreken over de manier waarop jij over haar praat mannetje!
Vandaar dus ook dat je nix hoort:) |
Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!!
En dat kwajongensgedrag staat ze toch zeker wel boven......
Daarom Astrid als je dit leest, het zou cool zijn als je gewoon bij die gozer komt draaien en hij waar voor z'n geld krijgt!!!
Astrid, RESPECT!!!!!!! |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Raymond
Allemaal leuk en aardig, maarre hij heeft er wel voor betaald!!!
En dat kwajongensgedrag staat ze toch zeker wel boven......
Daarom Astrid als je dit leest, het zou cool zijn als je gewoon bij die gozer komt draaien en hij waar voor z'n geld krijgt!!!
Astrid, RESPECT!!!!!!! |
mja Astrid, als je dit leest... WHAHAAHAHAH, wa een humor weer :)
vinnet best wel nep hoe dit aangepakt wordt, zou bijna denken dat Astrid helemaal geen toestemming heeft gegeven voor die veiling... |
|
|
|
|