|
DJ Astrid live @ my bedroom (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Bazz |
damn die vuile kankerlijers hebben mij van hun veiling afgegooid, heb ik geen bericht terugkrijg van ene mailtje wordt het tijd voor actie
site: World Dj Day |
|
|
| Apoptosis |
| Huh?? wat is r nou gebeurd :conf: ?? |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | heb ik geen bericht terugkrijg van ene mailtje wordt het tijd voor actie
site: |
jei nie goei nederlandsj prattuh, jei op nederlansje lesj gan en vloeg een beetjuh!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
jei nie goei nederlandsj prattuh, jei op nederlansje lesj gan en vloeg een beetjuh!!! |
whehehehe :D
denk maar niet dat je nu nog een kans maakt bij astrid mannetje :p |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
jei nie goei nederlandsj prattuh, jei op nederlansje lesj gan en vloeg een beetjuh!!! |
oeps beetje te snel getypt, maar ik was ook zo pissed !! nog steeds trouwens
maar iig die gasten van die veiling hebben mij gewoon van hun site afgegooid en niets meer van zich laten horen,
P.S. als je de thread niet volgt ff de eerste post lezen |
|
|
| Optimus |
misschien wilde DJ Astrid dr diensten niet meer aanbieden..?
Mail ff naar dr dan... en zeg dat je wel contant met dr afrekent... je moeder zal wel denken....:D:D:D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Optimus
misschien wilde DJ Astrid dr diensten niet meer aanbieden..?
Mail ff naar dr dan... en zeg dat je wel contant met dr afrekent... je moeder zal wel denken....:D:D:D |
ja ik ga der nog wel ff mailen dat ze MOET komen, en m'n ouders weten het trouwens niet eens van die veiling, ze zitten nu al vet te zeuren dat ik teveel platen koop:) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ja ik ga der nog wel ff mailen dat ze MOET komen, en m'n ouders weten het trouwens niet eens van die veiling, ze zitten nu al vet te zeuren dat ik teveel platen koop:) |
Heb je dr mail-adres dan? Op haar site staat alleen de mail-adres van de management, maar die reageert niet... (jaja, k heb r geprobeerd te mailen omdat k wanhopig op zoek was naar de naam van een plaat die ze op de radio draaide :rolleyes:... geen reactie nog trouwens :() |
|
|
| DJ Bazz |
gewoon [email protected] dan komt ie vast wel aan
heb een mailtje teruggekregen van Dance Department en ze zeiden daarin dat ze nog wel langs zou komen *zucht* |
|
|
| Apoptosis |
Ja, die heb k al een keer geprobeerd. k kreeg een mailtje terug dat dat adres niet bestond :conf: .
Maar k probeer t nog wel een keer... thnx! |
|
|
| aphex |
| ALS ze nog langs komt bel me dan ff, ik woon in eelde das net om de hoek bij het damsterdiep :) |
|
|
|
|