|
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Het is weer zover:
Amsterdam Dance Event
van 18 tot en met 22 Oktober.
En er zitten weer heerlijke avondjes tussen om te gaan bezoeken.
Vooral 21 Oktober zal heel moeilijk worden met kiezen :D
Armada Night @ Ocean Diva
Markus Schulz
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Signum
Leon Bolier
Nick K
Harry Lemon
Mischa Daniels
**EDIT**
grappig volgens de Armada site, zitten in de lineup ook nog
Matthew Dekay en Remy.
| quote: |
A.D.E. Armada Showcase
Line up: Markus Schulz, Perry O'Neil, M.I.K.E., Signum, Leon Bolier, Nick K, Harry Lemon, Mischa Daniels, Remy, Matthew Dekay.
Presale: 15 Euro (tickets at Ticketbox)
More info to be announced soon
|
of
Magik Muzik Night @ Paradiso
Tiësto (5 uurs set)
Progression
Cosmic Gate
DJ Ton TB
Phynn
Addictive TV Audiovisual set
Uiteraard zijn er meer gave avonden.
de rest van de programmering en allerlei info is te vinden op:
Amsterdam Dance Event 2006 |
|
|
| Unique2701 |
tja ik hoop dat het met de drukte een beetje meevalt aangezien PvD de dag daarvoor al is, en Armada night op dezelfde dag valt.. Maar ja, tosti blijft toch tosti. In het algemeen wel een sterke lineup van het ADE! Keuzes keuzes..
:crazy: |
|
|
| Remy D |
| 30 euro meer dan Panama... Vind 45 euro meer een bedrag voor als het in de HMH is maar voor Paradiso vind ik het wel erg veel geld... :eyes: :eek: nog ff goed over nadenken of ik daar wel heen ga...... |
|
|
| jp |
| Wat doet Cosmic Gate in die line-up? :mad: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by jp
Wat doet Cosmic Gate in die line-up? :mad: |
Die zijn gesigned bij BlackHole :p
Sterke line-ups :eyes: |
|
|
| basvh |
wel de planning om een aantal avonden aanwezig te zijn.
Zoiezo Deep Dish en Sander, op zaterdag koning vath en die losbol maar entree kaartje is daarvan ook aardig duur |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basvh
wel de planning om een aantal avonden aanwezig te zijn.
Zoiezo Deep Dish en Sander, op zaterdag koning vath en die losbol maar entree kaartje is daarvan ook aardig duur |
vath en losbol feestje is toch nog 10 euro goedkoper dan tosti feestje in paradiso wat ik absurd duur vind. Mischien dat ik naar dig deeper avond ga of this is amsterdam met sander. |
|
|
| MennoB |
| Wij gaan op vrijdag gewoon weer naar de Escape! |
|
|
| mellow_zephyr |
friday - Vonyc Sessions
saturday - Magik Muzik Night
will be spectacular weekend in Amsterdam, hope I´ll stay alive :crazy: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
MAGIK MUZIK NIGHT is Uitverkocht
Geen kaarten kunnen bemachtigen. :mad:
Ging heel snel de verkoop. |
|
|
| magrec |
Tering, volgens mij kan tiesto wel 100 euro vragen en zou het nog uitverkocht zijn. Tiesto kan niet de reden zijn voor het dure kaartje want het is zijn eigen feest.
Nah ik ga 4 november wel voor 20 euro naar paradiso met junkie xl. |
|
|
|
|