return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
[18 tot 22 Oktober] Amsterdam Dance Event 2006
View this Thread in Original format
Ouwe Dwaas
Het is weer zover:

Amsterdam Dance Event
van 18 tot en met 22 Oktober.

En er zitten weer heerlijke avondjes tussen om te gaan bezoeken.

Vooral 21 Oktober zal heel moeilijk worden met kiezen :D

Armada Night @ Ocean Diva
Markus Schulz
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Signum
Leon Bolier
Nick K
Harry Lemon
Mischa Daniels

**EDIT**
grappig volgens de Armada site, zitten in de lineup ook nog
Matthew Dekay en Remy.
quote:

A.D.E. Armada Showcase
Line up: Markus Schulz, Perry O'Neil, M.I.K.E., Signum, Leon Bolier, Nick K, Harry Lemon, Mischa Daniels, Remy, Matthew Dekay.
Presale: 15 Euro (tickets at Ticketbox)
More info to be announced soon


of

Magik Muzik Night @ Paradiso
Tiësto (5 uurs set)
Progression
Cosmic Gate
DJ Ton TB
Phynn
Addictive TV Audiovisual set

Uiteraard zijn er meer gave avonden.

de rest van de programmering en allerlei info is te vinden op:

Amsterdam Dance Event 2006
Unique2701
tja ik hoop dat het met de drukte een beetje meevalt aangezien PvD de dag daarvoor al is, en Armada night op dezelfde dag valt.. Maar ja, tosti blijft toch tosti. In het algemeen wel een sterke lineup van het ADE! Keuzes keuzes..

:crazy:
Remy D
30 euro meer dan Panama... Vind 45 euro meer een bedrag voor als het in de HMH is maar voor Paradiso vind ik het wel erg veel geld... :eyes: :eek: nog ff goed over nadenken of ik daar wel heen ga......
jp
Wat doet Cosmic Gate in die line-up? :mad:
Push2005
quote:
Originally posted by jp
Wat doet Cosmic Gate in die line-up? :mad:


Die zijn gesigned bij BlackHole :p

Sterke line-ups :eyes:
basvh
wel de planning om een aantal avonden aanwezig te zijn.

Zoiezo Deep Dish en Sander, op zaterdag koning vath en die losbol maar entree kaartje is daarvan ook aardig duur
Ouwe Dwaas
voorverkoop start 16 September

http://www.ticketmaster.nl/html/evi...=459023&l=NL&C=
magrec
quote:
Originally posted by basvh
wel de planning om een aantal avonden aanwezig te zijn.

Zoiezo Deep Dish en Sander, op zaterdag koning vath en die losbol maar entree kaartje is daarvan ook aardig duur


vath en losbol feestje is toch nog 10 euro goedkoper dan tosti feestje in paradiso wat ik absurd duur vind. Mischien dat ik naar dig deeper avond ga of this is amsterdam met sander.
MennoB
Wij gaan op vrijdag gewoon weer naar de Escape!
mellow_zephyr
friday - Vonyc Sessions
saturday - Magik Muzik Night

will be spectacular weekend in Amsterdam, hope I´ll stay alive :crazy:

Ouwe Dwaas
MAGIK MUZIK NIGHT is Uitverkocht

Geen kaarten kunnen bemachtigen. :mad:
Ging heel snel de verkoop.
magrec
Tering, volgens mij kan tiesto wel 100 euro vragen en zou het nog uitverkocht zijn. Tiesto kan niet de reden zijn voor het dure kaartje want het is zijn eigen feest.

Nah ik ga 4 november wel voor 20 euro naar paradiso met junkie xl.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement