|
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
| Det eneste jeg ikke liker med denne UTS er at den UTS russebussen skal "feire" seg selv eller hva faen det var jeg leste der.. Dermed vil det sikkert komme folk som ikke er like glad i trance som oss tranceglade og ødelegger hele greia! gg |
|
|
| cre8or |
Hva er galt med om hip-hopere kommer å blir trancefrelst? :)
Om de nå betaler så er jo det bra, mer penger til klubb scenen.
Står forøvrig full info om at dette dreier seg om dance event og hvilken artister som kommer. Trur neppe en hip-hoper har hørt om Sander Van Doorn.
Russebuss greia ble offentlig rimelig fort har jeg lagt merke til, mailene stormer jo inn. |
|
|
| dj_alfi |
| lol@russ... så lenge det er en jentebuss er det bare bra.. men tviler på det :( |
|
|
| cre8or |
Er faktisk deilige jenter, en del også :p
Men poenget er at hvis trance skal komme opp i Norge, så må man rekrutere andre.
Å dra på fest er frivillig, om de ikke liker musikken burde de i så fall ha sjekket på forhånd noe jeg trur de fleste ville ha gjort.
Vi har fått inn mange russebuss tilbud men har kun vurdet et på grunnlag av hva de kunne gi oss tilbake.
Skal man få opp klubb kulturen i Norge så nytter det ikke å tenke gammelt eller et utested hver gang.
Så Mai kommer til å bli en bra måned for festing :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by cre8or
Er faktisk deilige jenter, en del også :p
Men poenget er at hvis trance skal komme opp i Norge, så må man rekrutere andre.
Å dra på fest er frivillig, om de ikke liker musikken burde de i så fall ha sjekket på forhånd noe jeg trur de fleste ville ha gjort.
|
rekrutterign er bra, men når sant skal sies, så burde du være litt interresert ifra før for å begynne å like sander van doorn, sånn ut av det blå :P ikke akkurat mest publikumsvennlige musikken.. så derfor foreslår jeg rocco vs milk inc på neste under the sun.. hvem er med meg?? *holder knyttneven opp i været* |
|
|
| DJ_Dark |
Jeg bare sier at jeg synes det blir litt dumt å kalle bussen sin Under The Sun og bruke hele konseptet på en buss og bruke et party for trance-glade folk som "sitt eget"! Det blir for dumt!
Ja, rekrutering er bra, men da bør du faen meg ikke ha med SvD! Jeg kommer nok, men blir nok litt lei av non-trancere som mest trolig vil ødelegge litt av den gleden det bringer! Det er min mening.. |
|
|
| cre8or |
Det er kommersialisering, slik Tyskland fikk det :p
Men om en hip-hoper glemmer å sjekke artisten når han drar på fest, så er han seriøst ute å kjører.
Men slik jeg ser det så er det bare trance/house/techno folk som kommer.
Og hele bussen våres består av trance folk som var på UTS 29 Juli :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Jeg bare sier at jeg synes det blir litt dumt å kalle bussen sin Under The Sun og bruke hele konseptet på en buss og bruke et party for trance-glade folk som "sitt eget"! Det blir for dumt!
Ja, rekrutering er bra, men da bør du faen meg ikke ha med SvD! Jeg kommer nok, men blir nok litt lei av non-trancere som mest trolig vil ødelegge litt av den gleden det bringer! Det er min mening.. |
blir det no pes får vi bare stappe noen doble inn i kjeften på dem, så kan de ta på veggen og klemme folk istedenfor å bråke :P
neida..
men jeg syns jeg ser det;
SvD står å drar go'skivene, og så kommer det en dum kjerring opp og spør om han kan spille no "r'n'b" eller no annet som det går an å danse til.. :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| cre8or |
Det skal IKKE skje, i så fall blir hun henvist ut.
DJ_Dark, yes... feilformulert fra russebuss folkene. Tok det opp når du hintet det til meg.
Viste ikke at det hadde kommet ut en gang jeg :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
blir det no pes får vi bare stappe noen doble inn i kjeften på dem, så kan de ta på veggen og klemme folk istedenfor å bråke :P
neida..
men jeg syns jeg ser det;
SvD står å drar go'skivene, og så kommer det en dum kjerring opp og spør om han kan spille no "r'n'b" eller no annet som det går an å danse til.. :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
Det er vel det som kommer til å skje og..
and i hate it! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by cre8or
Det skal IKKE skje, i så fall blir hun henvist ut.
|
haha, ser ut som om du allerede vet hvem det er som kommer til å gjøre det :P |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by cre8or
Det skal IKKE skje, i så fall blir hun henvist ut.
DJ_Dark, yes... feilformulert fra russebuss folkene. Tok det opp når du hintet det til meg.
Viste ikke at det hadde kommet ut en gang jeg :) |
Jeg så det i dag, da dama mi sjekket det.. Blir litt dumt synes du ikke? |
|
|
|
|