|
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kris O'Neil |
01. David West - Make U Mine
02. Blake Jarrell vs Dane Cook - Dude, I Just Wanna Dance
03. Purple Haze - Adrenaline
04. Cara Dillon vs 2 Devine - Black Is The Colour (Coco & Green Remix)
05. Andy Moor vs Orkidea - YearZero (Andy Moor's First Light Mix)
06. Leon Bolier pres. Surpresa - Poseidon
07. Karen Overton - Your Loving Arms (Menno de Jong's Durban '06 Remix)
08. Andain - Summer Calling (Airwave Remix)
09. Super8 + DJ Tab - Won't Sleep Tonight (Original Dub)
10. Kris O'Neil & Mac - Tears of Blue
11. Cosmic Gate - Should Have Known
12. Johan Gielen - Physical Overdrive (Unbreakable Overdrive Mix)
13. Stephen J. Kroos - Sadistick
14. Kyau & Albert - Are You Fine? (Vardran Remix) |
|
|
| cre8or |
Nå kom jeg hjem til en del fine mails, noe som alltid varmer!
Denne kvelden gikk over all forventning, har hørt gang på gang over at hvis vi klarer dette så betyr det en ny start på klubb Norge.
For å si ting kort, det var fullt.
Skal hilse så mye fra Sander, Kris og Luke, dette var en av deres beste kvelder! Dette kommer fra djer som har herjet eventer verden over!
Takker Strictly med Ove, Tony og Mira, dere gjorde en super jobb med 3 Etg!
Serum gjenget beviser nok en gang deres råd over PI, vi hadde ikke klart oss uten dere!
Djz.no djene skuffer UTS aldri, de leverer kvalitet på internationalt nivå! (PS. Ny mixtape konkurranse ute å går)
Ellers sender jeg ut en stor takk til de andre som var med å fullføre denne kvelden.
DJ Butikken, Pioneer og Effekt lyd og lys: Dere har støttet oss mye nå, glad å høre at dere ikke angrer
Nå skal det nevnes at vi er tilbake 24 Februar 2007 med bookinger som overgår deres villeste fantasier, til en rimelig pris! Blir nok litt dyre enn denne gangen men skulle bare mangle, 200kr overstiger vi ikke på presale
Da møter hele 5 internationale annerkjente djer opp til dyst på PI!
Våres klubbeventer skal være intime, enkelt og greit.
PS. Stephanie, grattis med dagen. UTS sin bursdagsgave til deg var Laidback Luke på din bursdagsfest |
|
|
| cre8or |
Jeg husker ikke rekkefølgen da jeg aldri lager tracklister men husker en del av låtene som ble spilt av meg:
Robert Nickson ft. Elsa Hill - Close Your Eyes
Hemstock & Jennings - Babylon (Icone Remix)
Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
Gabriel and Dresden ft. Jan Bur - Dangerous Power (Kuffdam & Plant Remix)
Perpetous Dreamer - Dust Wav
Under Sun vs. Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
Carl B - Social Suicide (Alex M.O.R.P.H vers 1 remix)
Ferry Corsten - Junk (Flashover Remix)
Karen Overton - Your Loving Arms (Menno De Jong Durban 06 Mix)
Armin van Buuren - Saturday Night
Carlos - The Silmarilla 2007
Galen Behr vs. Hydroid - Carabella (Galen Behr vs. Orjan Remix)
Ronski Speed - The Space We Are (John O'Callaghan Remix)
Armin van Buuren - Communication (2007 Remix ID)
Under Sun - Capoeira (Scarab Remix)
Mangler sikkert noen der men :) |
|
|
| Magnus_L |
For en kveld! :D har ikke ord!
Sander van GOOOOOOOD! :D
Kris O'Niel: Sry my wierd behave backstage earlier that night hehe I thought you two were norwegians :P anyways..great set! loved it! ;)
..og igjen Mihkku: kan nesten kysse deg, men skal ikke gjøre det haha ;D
cirkus montanus tracklist:
01. Henrik B – Overrun
02. Iio – Is it Love? (Starkillers Remix)
03. Blank & Jones - Sound of Machines (Jay Frog Remix)
04. Rob Mooney - Feelin Electro (Valentino Kanzyani Remix)
05. Axer - 123
06. Marco G - Funkolicious (Mario Ochoa Remix)
07. Tocadisco - Music Loud
08. Terry Ferminal - Nymph (Original Mix)
09. Cirez D - Mouseville’s Theme (Original Mix)
10. Marco V - Any better
11. Tiesto & Maxi Jazz - Dance4Life (Sander van Doorn Remix)
12. Tod Miner - Reach for the Sky (DJ Bam Bam Remix)
13. Mr. Sam feat. CCiS - Flying Around (Mojado Vision)
14. Axel Karakasis - Seal
15. Ferry Corsten - Cubikated
16. E-Craig - Home (Instrumental Mix)
17. S.O. Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
18. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
19. Aalto - 5 (Original Mix)
20. Re:Locate - Rogue
ble litt kjipt når dørene ikke gikk opp for en stund etter jeg har spilt mine flerste electro tunes..menmen :) hadde det fett bak decksa jeg! |
|
|
| ChrisWG |
Amazing night, amazing DJs and amazing people.
Sander Van Doorn ing TORE the place apart, he was beyond anything I could imagine... cre8or always plays quality trance and the inhouse DJs were good-great as well... Good to see you here priveye, how was the trainride home? Say hi to Quancho(SP? obviously) for me.. Let me know next time you're coming to Oslo, and we'll vorse and nach properly together
:)
Regards, Chris |
|
|
| cre8or |
Tnx to all the good feedbacks on my set, really amazing!
Specially when a guy comes crying to you it really makes an impression!
Heard rumours that Kris O'Neil also had to drop a tear because everyone where singing along ;) |
|
|
| Kris O'Neil |
| quote: | Originally posted by cre8or
Tnx to all the good feedbacks on my set, really amazing!
Specially when a guy comes crying to you it really makes an impression!
Heard rumours that Kris O'Neil also had to drop a tear because everyone where singing along ;) |
Yeah man, when people sang along to "David West - Make U Mine", I was really touched :-D
Simply my favorite track of the year - very glad to see people liked it as well :-) |
|
|
| ChrisWG |
| There really was a special athmosphere throughout the night... A lot of hugging amongst strangers, of course that could be due to whatever, but it felt really special... Definately a highlight for me at least, I'll never forget 11.Nov:) |
|
|
| DJ_Dark |
Fy faen! For en kveld! Selv om jeg ikke var helt ut (grunnet jeg fikk gratis kjøretur hjem litt over halv 2 og vet ikke hvordan jeg ellers skulle ha kommet meg hjem) var det rått!!
Jeg tok kanskje mest av på den serien du hadde Cre8or med Binary Finary - 1999 (Gouryella remix) til Ferry vs Guru - Junk (Flashover). Da tok det helt av! Jeg tok deg forsåvet i hånda etter BF - 1999 og Junk ;) Da var jeg gira (var med freeloop og euphoria).
Ellers synes jeg at det så ut som det var mange som ikke kom inn! Jeg snakket med freeloop og euphoria og vi var ganske sikre på at Sentrum Scene fort kunne bli fylt opp. Kan nesten ikke vente til neste UTS, for lenge spør du meg.. Har hørt litt rykter om hvem som kommer (i alle fall 1) og er det sant, da kysser jeg deg (nesten)!! Neste gang får jeg med kjæresten min og, siden hun blir 18 i desember!
Takk for kvelden!
Kris: You really rocked the night!! Thanks! |
|
|
| priveye03 |
| quote: | Originally posted by ChrisWG
Amazing night, amazing DJs and amazing people.
Sander Van Doorn ing TORE the place apart, he was beyond anything I could imagine... cre8or always plays quality trance and the inhouse DJs were good-great as well... Good to see you here priveye, how was the trainride home? Say hi to Quancho(SP? obviously) for me.. Let me know next time you're coming to Oslo, and we'll vorse and nach properly together
:)
Regards, Chris |
Juantxo and I made it back fine, even though we were woken up about 5 times to get kicked out of our seats. We will definately make the trip again for the next big show. I think he got hooked on saturday.
When cre8or played Junk it tore the roof off for me. Hearing everyone "singing" the chorus was nuts. That and when Sander was playing Control Freak I could feel my nuts....... |
|
|
| Kris O'Neil |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Kris: You really rocked the night!! Thanks! |
Thanks man - so did the crowd :-) |
|
|
|
|