|
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Dark |
Det er det sykeste!
Hovedartist er vel ikke telfeldigvis Ferry da? :D |
|
|
| cre8or |
| Vent å se i 2007 :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by cre8or
Vent å se i 2007 :) |
Jeg vet, jeg vet, jeg vet..
PM forresten Cre8or! |
|
|
| ChrisWG |
| haha om Ferry kommer så skal jeg faktisk spandere en flaske rødvin eller to på deg cre8or.. En av de gamle store som faktisk fortjener gudestatusen imo... |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by ChrisWG
haha om Ferry kommer så skal jeg faktisk spandere en flaske rødvin eller to på deg cre8or.. En av de gamle store som faktisk fortjener gudestatusen imo... |
Han har det allerede blandt meg og freeloop så... :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by ChrisWG
haha om Ferry kommer så skal jeg faktisk spandere en flaske rødvin eller to på deg cre8or.. En av de gamle store som faktisk fortjener gudestatusen imo... |
Han har det allerede blandt meg og freeloop så... :) |
|
|
| freeloop |
| Ferry Corsten - ingen over, ingen ved siden, men som regel en snerten asiater under |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by freeloop
Ferry Corsten - ingen over, ingen ved siden, men som regel en snerten asiater under |
HAHAHAHAHAHHA!! |
|
|
| priveye03 |
| quote: | | Alex M.O.R.P.H vs. Woody Van Eyden (Fenology/DE) |
SICKKKKKKKKKKKKKKK |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
DJ Scot Project (Overdose/DE) www.scotproject.com:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
Psykt! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Psykt! |
faen det her blir et sånnt party hvor man må drive å løpe mellom arenaene for å få med seg alt..
sykeste er jo
| quote: | Originally posted by cre8or on Djz.no
Blir en av tidenes SYKESTE lineups spesielt når vi enda ikke har røpt våres hoved DJ
Hint: Ligger blant DJ MAG TOP 10 liste!
|
satser på PvD jeg ass :P
eller digweed, spiller han heaven scent hadde jeg bare creama bukse så hardt at det hadde gått høl i den og alle damene på partyet som gikk med skjørt hadde plutselig blitt inseminerte med en liten dj_alfi, alle som en..
når jeg tenker på det såååå... kanskje PvD er et bedre valg |
|
|
|
|