|
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| cre8or |
| Blir nok bra, klag etter festen. |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by cre8or
Blir nok bra, klag etter festen. |
Vi får håpe det blir da, og at det ikke blir ødelagt, som jeg er redd for..
SvD iez teh :eyespop: |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Vi får håpe det blir da, og at det ikke blir ødelagt, som jeg er redd for..
SvD iez teh :eyespop: | '
slutt å syt.. blir det for dårlig stemning for deg kan du jo alltids stikke opp i 3 etg.. der kommer ingen russ inn ihvertfall..
edit: må henge opp lapp der "russefri avdeling" |
|
|
| DJ_Dark |
Legger meg, snakkes vel mer her i morra ^^
EDIT: Jeg kommer heller ikke inn dit ^^ Er 19 :p
Slutter å syte, gleder meg fordet! |
|
|
| cre8or |
| Ulempen med å gjøre trance fra undergrunn til kommerst |
|
|
| Ariah |
| Åssen er det med billettsalget? Mange igjen? Jeg kommer hjem til helgen og sitter og lurer litt på om jeg skal møte opp på det her, da trance tilbudet ikke er det helt store her i Trondheim... |
|
|
| cre8or |
| Er nok sikkert noen ledige i døren tidlig, det kan jeg love :) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by cre8or
Er nok sikkert noen ledige i døren tidlig, det kan jeg love :) |
Bra, for jeg kommer nok til å kjøpe der.. |
|
|
| DJ_Dark |
Sjekka litt på russ.no og der står det at dere sponser dem..? Er dette sant? I tillegg har de skrevet at det er et dance-event og måten de skriver ting på virker som at partyet Under The Sun fikk sitt navn etter at bussen ble "stiftet/laget".
Haha! |
|
|
| cre8or |
Hvor ser du det?
"Under The Sun er årets første buss som avslører både konsept og bussnavn. Under The Sun er et av Norges heftigste partykonsepter og de har valgt å hjelpe russen i år. For å feire dette arrangerer de dance-eventet med samme navn den 11. november på Pi i Oslo med Sander Van Doorn, Laidback Luke og Kris O'Neil."
Trur du har frått vrange innstilliger nå |
|
|
| cre8or |
Da er det meste klart gitt! Kun litt småjustering og man er klar!
Lys og lyd er klart, PI skal bli fyllt opp med utstyr!
Vi har nok noen overraskelser på lur!
Jeg ble litt sjokket når jeg oppdaget at UTS hadde sniket seg på Russ.no, "litt" overrasket må jeg si men all PR er god PR(Nesten).
Både Luke og Sander gleder seg for å spille for Oslo folket! Vi håper PI er det perfekte lokalet for dette eventet og at folk trives.
Nå får dere en av traverene innen house og techno kulturen i Nederland, en av 2006 største navn innen EDM og en Dansk gutt som gjør det stort om dagen.
I tillegg vil en rekke nye DJer og gamle gjeste PI for å gi en klubbopplevelse dere sent vil glemme.
Alle DJene er plukket ut men tanke på kvalitet, så her er det bare å glede seg.
Sees på PI den 11.11.06.
Dørene åpner kl 21.00 så prøv å møt opp tidlig |
|
|
| priveye03 |
| Does anyone know if there are tickets still available for the show? Thanks |
|
|
|
|