return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 9)
View this Thread in Original format
Ariah
hvis det er dj dan blir jeg skikkelig nedfor
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
hvis det er dj dan blir jeg skikkelig nedfor



nå MÅ dere fixe DJ Dan :disbelief mwhauHAHAHAHAHA
Ariah
hehe, tosk :p

jeg tror også det blir diggers forøvrig, eller sasha. Eller kanskje begge 2, b2b :D
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
hehe, tosk :p

jeg tror også det blir diggers forøvrig, eller sasha. Eller kanskje begge 2, b2b :D


er klar for PvD jeg egentlig... men HVIS digweed kommer.. så MÅ han spille Heaven Scent.. Så enkelt er det bare..
cre8or
Nå skuffer dere Armin, Lawrence og Above and Beyond.
Er ikke de nevnt som kandidater? ;)
dj_alfi
quote:
Originally posted by cre8or
Nå skuffer dere Armin, Lawrence og Above and Beyond.
Er ikke de nevnt som kandidater? ;)


Husker jeg hadde noe av de første greiene til lawrence.. blant annet interceptor og de greiene.. likte cruise contol og rush hour husker jeg.. tror jeg faktisk aldri har hørt et livesett av han hmmm...

Above & Beyond; har ikke de vært i Norge for ikke så mange år siden, eller er det huet mitt som kødder?

Armin: Hadde vært fett seff, men kan jo likesågodt sette på ASOT 12397539845. Den er jo ganske bra.





:toothless neida.. alle er bra kandidater, men alle har jo sine egne favoritter...
cre8or
Muligheter for å vinne billetter til 24 februar på:
http://www.repeat.no/ftopict-27486-.html

;)
Ariah
ånei du cr8r, du lurer ikke meg! hadde det vært armin eller pvd hadde du sikkert sagt dj mag top 5 og ikke 10.

Ok, da kan det jo faktisk hende at det blir A&B også *nynner om klart blått vann*
Ariah
quote:
Originally posted by cre8or
Muligheter for å vinne billetter til 24 februar på:
http://www.repeat.no/ftopict-27486-.html

;)


juks at jeg må registrere meg for å svare...
kan jeg ta det her?

Boom Jinx
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
juks at jeg må registrere meg for å svare...
kan jeg ta det her?

Boom Jinx


du skjønnte ikke reglene helt du? :P

Ariah
en liten fugl hvisket meg i øret at regler er til for å brytes ;)
dj_alfi
quote:
Originally posted by Ariah
en liten fugl hvisket meg i øret at regler er til for å brytes ;)


lol, men du vinner fortsatt ikke no lol
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement