|
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by priveye03
Does anyone know if there are tickets still available for the show? Thanks |
im gonna go buy some today so i hope so ;) |
|
|
| cre8or |
| quote: | Originally posted by priveye03
Does anyone know if there are tickets still available for the show? Thanks |
We close the internett sale on Wednesday so you last chance to tranferr money and order a ticket is on wednesday.
After that you have to visit/call Ljudia
Ljudia Grünerløkka. Adresse: Thorvald Meyersgate 33A Åpningstider: Ma-Fr 10-18, Lø 12-16 Telefon: 21 69 40 10 Pris: 150,- |
|
|
| DJ_Dark |
Sendes billetten i posten da eller?
Cre: Hvis du kopierte den teksten inn fra russ.no har du enten fjernet noe eller så har den blitt edited ;)
Gleder meg, synd at jeg ikke får varmet opp med Luis og A Night To Remember dagen før! |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Sendes billetten i posten da eller?
Cre: Hvis du kopierte den teksten inn fra russ.no har du enten fjernet noe eller så har den blitt edited ;)
Gleder meg, synd at jeg ikke får varmet opp med Luis og A Night To Remember dagen før! |
nei, du bare sier navnet ditt i døra |
|
|
| cre8or |
Ha med ID kort så har vi deg på lista. Lik gjesteliste ordning, har adoptert idèen fra Sverige.
Husk at siste innbetaling frist er på Onsdag da BBS bruker ufattelige 2 dager på å godkjenne overførselen. Så er ikke pengene inne på Fredag/Lørdag så blir de refundert. Så natt til Torsdag på pengene seneste være overført. Dette gjelder for de som enda ikke har betalt billettene på [email protected]
Ellers er det billettsalg hos Ljudia hele Lørdagen også, Sjekk www.underthesun.no for adresse, mail ellr tlf.
Jeg har fått vite at neste gang blir det VISA og kjøp i butikk som gjelder!
@DJ_Dark, ble endret så snart jeg ble obs på det. Bra å få tips men ta det gjerne privat neste gang :) |
|
|
| DJ_Dark |
PM neste gang, ok :)
Smart med å bare si navnet i døra da! :D |
|
|
| dj_alfi |
| syns det var gøy med litt liv her i forumet jeg :P |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
syns det var gøy med litt liv her i forumet jeg :P |
Hehe, alltid flott det!
Har glemt å bestille jeg. Kom hjem nå og jeg har jo ikke orket å skaffe meg visa kort enda så jeg kan ikke betale selv over nettet, og ingen andre er hjemme. Ser ut til at det blir tidlig oppmøte på meg!! |
|
|
| euphoria_ibiza |
| quote: | Originally posted by DJ_Dark
Hehe, alltid flott det!
Har glemt å bestille jeg. Kom hjem nå og jeg har jo ikke orket å skaffe meg visa kort enda så jeg kan ikke betale selv over nettet, og ingen andre er hjemme. Ser ut til at det blir tidlig oppmøte på meg!! |
be there from 21:00 pm ;) |
|
|
| DJ_Dark |
| quote: | Originally posted by euphoria_ibiza
be there from 21:00 pm ;) |
Du kommer vel du også rickart (eller hvordan det skrives)? I så fall sees vi!
EDIT: Hvordan i helvette kan det bli 21.00 pm? Det er ikke fysisk mulig det! |
|
|
| dj_alfi |
btw, carl og andy spiller b2b ikke sant?
og når spiller de? |
|
|
| DJ_Dark |
Today is the day!!
Jeg gleder meg som faen! :toocool: |
|
|
|
|