return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Under The Sun: Get Ready For The Darkness (pg. 5)
View this Thread in Original format
dj_alfi
quote:
Originally posted by priveye03
Does anyone know if there are tickets still available for the show? Thanks


im gonna go buy some today so i hope so ;)
cre8or
quote:
Originally posted by priveye03
Does anyone know if there are tickets still available for the show? Thanks

We close the internett sale on Wednesday so you last chance to tranferr money and order a ticket is on wednesday.

After that you have to visit/call Ljudia
Ljudia Grünerløkka. Adresse: Thorvald Meyersgate 33A Åpningstider: Ma-Fr 10-18, Lø 12-16 Telefon: 21 69 40 10 Pris: 150,-
DJ_Dark
Sendes billetten i posten da eller?

Cre: Hvis du kopierte den teksten inn fra russ.no har du enten fjernet noe eller så har den blitt edited ;)

Gleder meg, synd at jeg ikke får varmet opp med Luis og A Night To Remember dagen før!
dj_alfi
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Sendes billetten i posten da eller?

Cre: Hvis du kopierte den teksten inn fra russ.no har du enten fjernet noe eller så har den blitt edited ;)

Gleder meg, synd at jeg ikke får varmet opp med Luis og A Night To Remember dagen før!


nei, du bare sier navnet ditt i døra
cre8or
Ha med ID kort så har vi deg på lista. Lik gjesteliste ordning, har adoptert idèen fra Sverige.

Husk at siste innbetaling frist er på Onsdag da BBS bruker ufattelige 2 dager på å godkjenne overførselen. Så er ikke pengene inne på Fredag/Lørdag så blir de refundert. Så natt til Torsdag på pengene seneste være overført. Dette gjelder for de som enda ikke har betalt billettene på [email protected]

Ellers er det billettsalg hos Ljudia hele Lørdagen også, Sjekk www.underthesun.no for adresse, mail ellr tlf.

Jeg har fått vite at neste gang blir det VISA og kjøp i butikk som gjelder!

@DJ_Dark, ble endret så snart jeg ble obs på det. Bra å få tips men ta det gjerne privat neste gang :)
DJ_Dark
PM neste gang, ok :)

Smart med å bare si navnet i døra da! :D
dj_alfi
syns det var gøy med litt liv her i forumet jeg :P
DJ_Dark
quote:
Originally posted by dj_alfi
syns det var gøy med litt liv her i forumet jeg :P


Hehe, alltid flott det!

Har glemt å bestille jeg. Kom hjem nå og jeg har jo ikke orket å skaffe meg visa kort enda så jeg kan ikke betale selv over nettet, og ingen andre er hjemme. Ser ut til at det blir tidlig oppmøte på meg!!
euphoria_ibiza
quote:
Originally posted by DJ_Dark
Hehe, alltid flott det!

Har glemt å bestille jeg. Kom hjem nå og jeg har jo ikke orket å skaffe meg visa kort enda så jeg kan ikke betale selv over nettet, og ingen andre er hjemme. Ser ut til at det blir tidlig oppmøte på meg!!


be there from 21:00 pm ;)
DJ_Dark
quote:
Originally posted by euphoria_ibiza
be there from 21:00 pm ;)


Du kommer vel du også rickart (eller hvordan det skrives)? I så fall sees vi!


EDIT: Hvordan i helvette kan det bli 21.00 pm? Det er ikke fysisk mulig det!

dj_alfi
btw, carl og andy spiller b2b ikke sant?
og når spiller de?
DJ_Dark
Today is the day!!

Jeg gleder meg som faen! :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement