|
Kleinere Party's Info
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
keej, eff een nieuwe thread.. bijna iedereen weet wel als der een groot feest aankomt maar kleinere partys zijn duidelijk nie altijd (voor mij dan :)) even goed aangekondigd, dus:
post hier de kleinere parties die toch de moeite waard zijn om de bezoeken! :D
ik kwam op 2 namen: Nexus en Hardbass
ik ga eff kijken of iemand hiero naar hardbass wil gaan want het lijkt me eigenlijk wel vet om der heen tegaan (en het kost ook gewoon minder als een "groot" feest (in mijn situatie is dat heel handig! :D)_ |
|
|
| Henkie_henk |
Goed idee.. is misschien ook wel handig om hier alleen de data's enzow te posten..
en in andere thread te lulle over hoe fat t wel niet is.. en wie der gaat en wrom.. maar dat zien we wel.. kijke of veel mense meedoen:)
Starlight
Zaterdag 23 maart CLUBNIGHT DJ TOM HARDING (UK)
DJ BIRD
en een echt feest(je)
Vrijdag 29 maart EVOLUTION part 2
Johan Gielen
Jon the Dentist
Armin van Buuren
Secret Simba
Don Diablo
Promiss
Bas & Ram
Bird
Moreno
Evolution one was ook fat.. fat feestje zalt weer worden..
meu je eem kieke op
http://www.starlight.nl/uitgaan/evolution.html
GreetZz |
|
|
| Menno |
Ik ga zeker naar Hardbass toe 27 April, het is wel 2 dagen voor Qontact maar ik wil Marco V en Cosmic Gate niet missen..:)
Voor de rest komen er ook wel een paar leuke feesjes aan hier in Scanners Dordrecht.
Vanavond NR01...georganiseerd door B2S-Events
-Misja Helsloot
-Gizmo
-Jose
-JP
-Clive King
-Francois...en nog een paar.
Nr. 02 op 20 april 2002:
> Michel de Heij
> Melvin
> 2 O'clock Ron
> Ton TB
> Bas & Ram
> Isaac
> Francois
> Denniz
Op 27 April hebben we hier ook DE LIK met Cor Fijneman en Johan Gielen.
Op 29 April hebben we Hard Plastic:
Mainstage [hardhouse, hardclub, hardtrance]
> Jose
> Promiss
> Francois
> Mike S
> Denniz
Club [Oldschool, classics]
> Dana
> Darkraver
> Rob & Mc Joe
> DJ Quest
Op 30 April hebben we hier 'Boulevard of Dance'...dit is een feest buiten voor het stadskantoor ...Marco V en Johan Gielen komen zeker al.
We krijgen ook nog een DJ-Contest, als je je wilt inschrijven moet je ff op de main-page van scanners kijken. |
|
|
| Gekhous |
| en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!! :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Gekhous
en dan dacht je dat je wel aardig zat qua uitgaan in de Randstad, nee, zelfs in DORDRECHT is het beter!!! wat zeg ik, het is daar HEMELS!!!! :) |
dordrecht is nog steeds randstad hoor:D:D:D |
|
|
| TimeportE |
om on topic te blijven:
3 year anniversary of Magik The Recordstore - 05-04-2002
DATE FRIDAY APRIL 5TH VENUE MASSA TORENSTRAAT 17 BREDA
Date: 05-04-2002
Location: Breda - Massa
Time: 22.00 - 04.00
Presale: ONLY AT MAGIK THE RECORD STORE NIEUWSTRAAT 46 BREDA 076-5152992 PRESALE PRICE EURO 20,= PLUS FEE
DJ's: Dj Cor Fijneman,Dj Dazzle,DJ Le Blanc,Dj Montana,Dj Tiësto,Fred Numf
ook al was der al een thread overgemaakt.. :)
kom op met die parties!! |
|
|
| DJ Bazz |
okay voor de noordelingen (mezelf en 3 anderen ofzoiets:D)
22 maart DJ Exclusive Party, Theater Diana Assen
oa sebass en nog meer dan 10 andere djs/liveacts (inc. striptease act:))
30 maart feestje in de Troubadour, Groningen
techno zaal, trance zaal en nog twee andere zalen, lineup weet ik zo ff niet
6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
6 april Trinity In Technoland, Bloemveilinghallen Eelde
4 zalen Techno + Progressive/trance + Chill Out + VJ zaal
oa Bas & Ram, DJ Ven, Vibe da Funk en onze local hero: Dj Orchid
Dit schijnt wel een een wreed feestje te worden, met een zeer mooie aankleding, gaat heel snel uitverkocht worden, er komen zelfs bussen uit engeland en duitsland. Een echte aanrader dus als je niet naar Qlimax gaat, volgens DJ Ven.
|
ja alleen jammer dat je de namen, voor wie die bussen uit duitsland en engeland dan waarschijnlijk komen, niet opnoemt:
Jel Ford, Micheal Burkat en Secret Cinema
die 2 mongolen, Bas&Ram, noem je dan wel op...
shame on you!!!!! |
|
|
| Eye-Riz |
| wat zeg je dat heerlijk subtiel Jukx :D, 'twee mongolen', hihi ;) |
|
|
| Optimus |
| Wat betreft hardstyle en hardhouse is Jukx niet bepaald positief zo te merken;) |
|
|
| stampertje |
Ik ben gister sind een half jaar weer eens in hollywood geweest.:whip:
Maar het is best verbeterd namelijk:
zondag 31 maart (pasen) --> Tom Harding (2uur)
donderdag 4april --> Marco V (gratis entree met studentenpas!!) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by stampertje
Ik ben gister sind een half jaar weer eens in hollywood geweest.:whip:
Maar het is best verbeterd namelijk:
zondag 31 maart (pasen) --> Tom Harding (2uur)
donderdag 4april --> Marco V (gratis entree met studentenpas!!) |
Hollywood Rdam? Mwah, t enige wat leuk is is de stampkelder waar alle slikkers en junks zitten ghehehe:D:D:D |
|
|
|
|