return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Voor alle Newbie's (pg. 10)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
BACK TO TOPIC
Jukx
waar ging het ook alweer over dan?
Eye-Riz
over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) :p
Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien :p
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
over newbies, en Petrus vindt dat hij wel mag posten en wij niet (wij niet omdat wij geen niewbies zijn, en hij wel omdat hij de thread is begonnen (ook al is ie geen newbie) :p
Petrus zorgt wel goed voor zijn thread... niet vergeten water te geven he? Dan blijft ie goed groeien :p


:rolleyes:

Begin dan een andere thread over welke stad het meest crimineel is.
Optimus



aaahhhhh, wat een lief kindje!!

*aai over bol*

ben jij dat trouwens ghehehe:D:D:D
Gurian
quote:
Originally posted by Optimus

idd ja


Zegt er ook eentje wat komt zelf uit ASO den haag
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
TANK!E
NAAM: TANK!E (zo noemen ze me al sinds m'n 10de, dus laat maar zo)
LEEFTIJD: 21
STAD: ik ben een dordtse rotterdammer of een rotterdamse dordtenaar
WAAROM: ik kom hier al een tijdje voor de tracks en de livesets en ik heb pas sindskort ontdekt dat er ook een forum is :o . :clown: ennne forumpies; /me likie
FAVO STYLES: Hardhouse, Progressive, Techno (in een grote zaal :p)
FAVO DJ'S/PRODUCERS: Tiesto, Tom Harding, Cosmic Gate, Marco V, Seb Fontaine, Dave Seaman, enne, eh, ik bent er nog een paar vergeten :clown:

(die hollandse vlaggen hieronder/boven/rechts betekenen niet dat ik het zoontje van janmaat:whip: ben, maar dat ik trots ben op de nl 'house'scene)
MaGiK54
NAAM: Vic
LEEFTIJD: 23
STAD: Den Haag
WAAROM: Kom al ruim een jaar op deze site, voor download en chat, maar forum altijd links laten liggen. Nu ontdekt en het is big fun.

FAVO STYLES: Trance, Progressive en soms Techno
FAVO DJ'S/PRODUCERS: Tiesto, Ferry, P v D en Carl Cox :eyes:
Blik
quote:
Originally posted by TANK!E
(die hollandse vlaggen hieronder/boven/rechts betekenen niet dat ik het zoontje van janmaat:whip: ben, maar dat ik trots ben op de nl 'house'scene)


zoontje van Pim Fortuyn dan? :p
Kamaya
quote:
Originally posted by Blik


zoontje van Pim Fortuyn dan? :p


Die film 'Junior'was toch fictie? Of wou je zeggen dat Pim ineens een vrouw had?!



:p

Optimus
Ik ben Tin

Ik ben Sjinees

ik hou van muziek

en heel veel snoepies

mjammie jammie:D:D:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Ik ben Tin

Ik ben Sjinees

ik hou van muziek

en heel veel snoepies

mjammie jammie:D:D:D


Hey Tin, welkom op het forum.
Volgens mij ben jij de eerste sjinees in het holland forum, ik hoop dat je een beetje kan inburgeren!

succes met posten!

greetz New Wave

























MAFSJEES :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement