return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Voor alle Newbie's (pg. 5)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Joost008 Ben voor een half jaartje gestopt met school dus ga na de zomervakantie weer naar school. Kheb een half jaartje Hogere Informatica in Zwolle gedaan. Kweenog nie wak hierna ga doen maar ik zie wel.


hey kut, nog iemand die zich 2 verdiepingen boven mij bevind...

(de windesheim TA-clan groeit :p :p LOL, nu al 5 'members')
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


hey kut, nog iemand die zich 2 verdiepingen boven mij bevind...

(de windesheim TA-clan groeit :p :p LOL, nu al 5 'members')


o joy...laten we daar flink trots op zijn :rolleyes: :p
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Miss Proximus


o joy...laten we daar flink trots op zijn :rolleyes: :p


blijkbaar gaat het spotgedeelte langs je heen...:stongue:
Miss Proximus
quote:
Originally posted by kolkiewolkie


blijkbaar gaat het spotgedeelte langs je heen...:stongue:


blijkbaar ben ik beter in sarcasme dan jij :stongue:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


blijkbaar ben ik beter in sarcasme dan jij :stongue:


Ik ook :conf:

Dit was toch voor de Newbies om zich voor te stellen of heb ik dat mis???
Eye-Riz
quote:
Dit was toch voor de Newbies om zich voor te stellen of heb ik dat mis???

wat doe jij hier dan Petrus? :p :P :P
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz

wat doe jij hier dan Petrus? :p :P :P


Als je goed kijkt heb ik deze thread opgestart. En verder ging t meer over het feit dat ze weer lekker off-topic gaan. Dus om verdere escalatie te verkomen spring ik er maar ff tussen.

Ja lieve mensen, dit is nix persoonlijk hoor (anders krijg ik dat weer voor me kiezen :D)
total woot
dus...
real name: wouter
Woonplaats: Groningen
fav track: dana - definitely (dj scot proj. rem.)
fav Dj/ Producer: Dana, Pavo, Tiesto, Armin & Kai Tracid

kken deze site al een tijdje, maar sinds mijn broer constant naar de meetings gaat op houseparties ben ik er pas echt mee bezig. (dan is tie ineens 2 uur pleite, en komt hij terug met een zooi relaxte gasten).
Jaja housePARTIES we gaan ze allemaal af (bijna allemaal) t kost wat, maar het is het MEER dan waard!!!!!!
Lttrr
Miss Proximus
quote:
Originally posted by total woot
fav track: dana - definitely (dj scot proj. rem.)


heeft dana ook al een definitely? of bedoel je Yoda Inc :p
Kakao
Oke..

Real Name ; Arjen
Woonplaats : Culemborg/ (s)Tilburg
Fav track : Paul Oakenfold - Souther Sun (Solar Stone Chillout Mix)

nou ja, voor de rest..Student Economie, 18 jaar. Pas sinds kort trance "ontdekt", maar het was al snel me favoriete genre. Dus ook nog nooit op een groot feest geweest, hoop deze zomer wel te kunnen gaan.

Dus als ik een domme vraag stel, bear with me ;)

total woot
sorrysorrysorry
ik bedoel inderdaad yoda inc (was net mn bed uit...)
nevertheless het blijft een meersterlijk nummer. (toch?)
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Joost008
Nou ik me dan ook maar es voorstellen:D

Ik ben Joost, 18 jaar en woon in Raalte


W000000T RaalTe hoOlIgAns! kom je zeker ook vaak in die tent daar.. kut hoe heet die ookalweer.. leerenlampe whahahahahaaaaa

*sorry*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement