|
Voor alle Newbie's (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| -=Re-GrOoVeD=- |
Echte Naam: Galen (spreek je uit als Gay-len :D )
Woonplaats: Rotterdam-Oost
Leeftijd: 15 (19-09-1986) ik weet het, ik ben f*cking jong
Waarom dit forum: Geen idee, het roelt hier gewoon!!
Music Style: (Hard)Trance, Club, Hardhouse, Techno
Favo DJ: Tiësto, Paul van Dyk, Armin van Buuren, Carl Cox enz...
Favo live set atm: Tiesto live @ Dutch Dimension 2-2-2002 |
|
|
| DJ_Massive |
naam: massive
leeftijd: jong
beroep: TA-broekie
:clown: |
|
|
| ChooChoo |
Ok, ik ben hier ook al een tijdje, maar je hoort amper wat van mij duzzz...:
Echte Naam: Hans
Woonplaats: Grave (15 km onder Nijmegen)
Leeftijd: 18 (09-09-1983)
Waarom dit forum: Ging hier al heeeel lang geleden al een keertje kijken, vond het wel grappig, maar toen zag ik het nut er niet van in om de registreren:). Maar hier hoor je nog wel eens wat nieuwtjes, dus vandaar...
Music Style: Trance, Progressive (varieert tussen deze 2 stijlen soms uplifting, soms echte hele diepe progressive)
Favo DJ: Tiësto, PvD, Armin van Buuren, Dazzle, James Holden blablablabla... ennuh ME :p (of mag dat niet :D)
Favo track atm: Project Medusa vs. Exor - Moonshine (Exor pt II mix) Echt weer 'back to the old times' uplifting.
Favo live set atm: Tiesto live @ DD |
|
|
| T.H.C. |
ok dan hier ook maar, ben er al wel poosje maar nog onder de 100 posts dus..
name:Wouter
age:23
plaats: Enschede, maar kom oorspronkelijk uit Terwolde, (precies tussen Heerde, Twello, Apeldoorn, Vaassen en Epe in.:D)
waarom dit forum:ehmmm petrus gaf me een linkie...
Music Style:techno, trance, lounge, en eigenlijk nog veel en veel meer, ga ik niet allemaal opnoemen, vink een beetje onzin zelfde geld voor favo dj en live set, is per dag verschillend. |
|
|
| Tha Force |
kdenk nie da jullie wille wete hoe oud ik ben maar goed:
kben 14:S
tja.. kank ook nix aan doen , zie er iig wel ouder uit!
Ennuh uit epe he? Ben je zkr wel es in de aesculaap geweest of nie? ook al in de nieuwe dies nl een stuk beter!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Tha Force
Ennuh uit epe he? Ben je zkr wel es in de aesculaap geweest of nie? ook al in de nieuwe dies nl een stuk beter!! |
Mja, helaas wel ja. Ik heb alles in die regio wel eens bezocht.
Epe en omstreken is echt geen hol aan en gelukkig kom ik er alleen als ik op visite ga bij me ouders.
Ik ben 22, dus toen jij nog in je broek liep te schijten speelde ik al met me pieletje :D |
|
|
| T.H.C. |
| hahaha pfjezus petrus wat ben jij af en toe een enorm grote kleuter!:D :D maare idd echt veel te doen was er niet nee,maar ga niet zeggen dat je nooit hebt vermaakt, ik iig wel!! moest er gvd elke week 15 km voor reizen om in Epe te kunnen stappen, aarg heb ik wel =/-3 jaar volgehouden. |
|
|
| Smirnoff |
lekkahhhh naar duhhh "STUNT"
tja je moet toch wat in epe, wel lekker steak house daar trouwens !!:toothless |
|
|
| Tha Force |
| dat steak house is idd lkkr!!! |
|
|
| GoDSpeeD |
Name: Guido
Stad(dorp): Leiden
Leeftijd: 15 (22-06-1986)
Muziek Style: Trance, Techno, Progressive, Club, DnB, Jungle
Fav Dj: Paul van Duck (op z'n duits, check pvd- live at rosenmontagsrave),Marco V, Tiesto, Johan Gielen
Rede van posting: Tis hier wel gezellig en als ik eenmaal beetje ouder ben en naar partys kan dan kennik wat ppl om mee te meeten enzo :)
Fav songs: Trancesetters - The Saga (Original Mix), Solid Sleep - Club Attack (Paul van Dyk Remix), Boca - Miami, Milo - Jungle of Mirror
grtz Guido |
|
|
| Gurian |
ckerz ja dat steakhouse da kun je vet lekka ete.
K ga persoonlijk liever na dieka dan na de stunt |
|
|
|
|