return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Voor alle Newbie's (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jukx
quote:
Originally posted by eieregooie
Oh, en zarch... DEFLT ROELT hahaha!!!


nou, er valt niet echt veel te beleven hier hoor!
die nachttrein.. tja, dat is misschien het enige voordeel om hier te wonen. ;)
Jukx
quote:
Originally posted by Three 'O Three


Is een oud beuknummertje: Public Energy - Three O' Three.

In de gauwigheid maar ff verzonnen.


wist je al dat Public Energy eigenlijk Jochem Paap aka Speedy J is?
de titel verwijst naar de 303 die heel veel gebruikt wordt bij het produceren van acid-nummertjes.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ah nou welkom!

hoe kom je btw aan je naampie?

GReeTZ



Dyewitness man :D the 303 sound...offu..Juno 303 :)

Oh ennu./wat is er mis met Erick E? :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Dyewitness man :D the 303 sound...offu..Juno 303 :)





Miss Proximus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!






talk to the hand:rolleyes:
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Dit is mn allereerste post op het forum. Ik dacht doe 't meteen maar in de goede (newbie's) thread. Weten jullie een beetje wie ik ben.

Ik ben aangeraden hier een kijkje te nemen door mijn goede maat Tijs(08). Vaak zijn we in wat minder toerekeningsvatbare staat te vinden op feestjes door het hele land. QLIMAX HERE WE COME :eyes: :p Ik ben een liefhebber van trance en vooral de wat hardere trance en op z'n tijd hardstyle. Een paar favorieten: Armin van Buuren, Tiesto, Warmduscher, Dj Scott, Scott Bond.

Mn laatste feest: Trance Energy
Eerstkomenden: Qlimax, Shockers (onder dwang, ben niet echt een liefhebber van Techno) en natuurlijk morgen Dance Again in Now en Wow R'dam. Jammer dat Erick E komt, maar de sfeer is altijd goed en de vrouwen (wat jullie allemaal al door hadden zag ik aan een eerdere thread) lekker! :D


Volgens mij heb ik je toen gemeet tijdens marco V.. Je was met tijs right? Ltr
DarkHelmet
Me name: Bas
Leeftijd: 21
Habitat: Rotterdam
Favo DJ's: Remy, Marco V, Judge Jules, Yoji Biomehanika, Mauro Picotto, Dave Clarke, Sven Väth etc. :)
Kijk al langere tijd op dit forum, maar posten kan toch ook wel leuk en handig zijn.

Ik iriteer me alleen verschrikkelijk aan al die signatures met mega plaatjes, signatures moeten kort en TXT Only!
Optimus
ik heb een hekel an mensen die geen sig hebben:D:D:D
arrows
Naam: Ruben
Leeftijd: 23
School: Af en toe lesjes volgen op Ichthus HS
Woonplaats: Monster

Net verhuisd eigenlijk, kom oorpronkelijk uit Den Hoorn (bij Delft)


PS :Alleen de Beestemarkt in Delft is leuk als het zomer is.
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Jukx


wist je al dat Public Energy eigenlijk Jochem Paap aka Speedy J is?
de titel verwijst naar de 303 die heel veel gebruikt wordt bij het produceren van acid-nummertjes.


Jaja, dat van die 3o3 wist ik.

Ja volgens mij heb ik een aantal TranceAddicts gezien bij Marco V, ik kan me er alleen niet veel van herinneren.

Ennuh, ja ik hou gewoon niet zo van Erick E, heb 'm voor het laatst van de zomer gezien, niet mijn pakkie-an :)

Joost008
Nou ik me dan ook maar es voorstellen:D

Ik ben Joost, 18 jaar en woon in Raalte
Ben voor een half jaartje gestopt met school dus ga na de zomervakantie weer naar school. Kheb een half jaartje Hogere Informatica in Zwolle gedaan. Kweenog nie wak hierna ga doen maar ik zie wel.
Via Glanis (Leef je nog joh :toothless )ben ik ooit op dit forum gekomen..
Eerst keek ik gwoon altijd een beetje de threads door maark begin nu denkik ook maar es een beetje met posten ik zie wel...:cool:
Nou da was het wel zon beetje dach ik

Grtz
Joost
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Joost008

Via Glanis (Leef je nog joh :toothless )ben ik ooit op dit forum gekomen..


Tering, ben je net zo'n retard als Glanis dan.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement