|
Voor alle Newbie's (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by HaZZa
Nickname: HaZZa, 'gekregen' van een paar engelse wijfe die me zo begonnen te noemen. Kheb ze allebei maar ff geboinkd om ze straf te geven...nou ja, 1 dan. Maar die was wel ut lekkerst!! :))
|
(WWWWWWW)HHHHHHHHAAAAAAAAAAZZZZZZZZZAAAAAAAAAAA!! :D |
|
|
| Icefox |
Naam: Stijn
Plaats: Apeldoorn
Age: 20
Op zich vind ik alle dance leuk, maar harde techno rouleert imho...
Heb weinig verstand van de muziek, scene, parties etc. en in titels ben ik ook heel slecht :p
Ik geniet gewoon van de tracks die ik op de gok koop of download en vooral van livesets (mp3). Favo DJ's..hmmzz..iedereen die kicken trance en techno draait vind ik OK..Ben nog nooit op een feest geweest jammergenoeg. Mijn maten houden er niet van en alleen gaan zuigt (lijkt me) :( |
|
|
| Donna |
Ook nog voor de nieuwelingies,we hebben ook ons eigen taforum kanaaltje op efnet.
Als je interesse hebt in onze onzin sjetroem,zal wel edele heer petrus vast weer een keer zo lief zijn de info ff hiero te storten:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Uhum, en bedankt maar weer ;)
Nou komt ie:
Download mIRC
Als je mIRC hebt geinstalleerd type je onderin de balk :
/server efnet.vuurwerk.nl
Als het goed is zie je dan vanalles langszoeven.
Daarna krijg je een window (anders Alt + J) voor je en daar type je in:
#taforum
Nu kom je in de chatbox van TAforum.
Hopelijk krijg je m zo aan de praat, dan kunnen we je wel verder helpen
Lees eerst ff een beetje deze thread door om vragen te voorkomen:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=30954
GReeTZ |
|
|
| K.nattick |
| quote: | Originally posted by Optimus
hebbie werkstukkies voor me?:D:D:D |
Dozijnen vol.....damn those werkstukken.....ben trwns net terug uit het zieke house van Nijmegen...geopereerd aan de rug.....twee weekjes thuis in plaats van de stagiair uithangen. Beetje internetten, relaxen en damn.....errug langzaam lopen. |
|
|
| K.nattick |
| quote: | Originally posted by DjRV
lekker belangrijk hoe crimineel jou stadje is,als jij der zo 1 bent bennik blij dat jij weinig post. |
Sorries dak dus sow laat reply, kom net uit het hospitaal...maarreuhm....dat van hoe crimineel me stadje is...kbedoel d'r nix verkeerd mee man! no offence! Meestal als mensen me vragen waarrik vandaan kom ennik zeg Helmond krijggik usually answers like "die vieze messentrekkers" en meer...om dat te voorkomen hebbik dat nu zelluf maar d'r vast bij gezet... |
|
|
| Donna |
| ach joh,tis zelluf een vuile crimineel,aka messentrekker,hij steekt me zeker een paar keer per week:eek: |
|
|
| //j o o s t |
He, ben nu ook weer niet hier.
Naam: Joost
Woonplaats: hengelo ov
Leeftijd: 14
Klas: 3e
Hobby's: Uhm, zeilen, snowboarden tennis, flashen(.nl:D) en nu een beetje photoshop.
Waarom ik hier ben: Wil een beetje goede muziek in mijn tracklist van winamp hebben staan en heb niet beters te doen :D. Ben al een jaar ofwat op deze site mar heb eigenlijk nooit aan het forum gedacht. Is wel cool denk/hoop ik.
Verder nog iets? |
|
|
| Joost008 |
EYYYYYYYY Nog een Joost :D:D
Welkom
Grtz
Joost |
|
|
| total woot |
| quote: | | heb niet beters te doen |
ik vrees dat je jezelf niet echt populair maakt door hiermee te beginnen Joost.
het zij je vergeven :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by total woot
ik vrees dat je jezelf niet echt populair maakt door hiermee te beginnen Joost.
het zij je vergeven :) |
heb jij wel wat beters te doen dan ;) |
|
|
| //j o o s t |
| EN? :D Ik neem aan dat je mij bedoelde... |
|
|
|
|