|
Voor alle Newbie's (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
Aangezien k ook best wel newbe ben, vul k em ook maar ff in :)
Echte Naam: Bryan
Woonplaats: Halfweg NH
Leeftijd: 20
Waarom dit forum: k ken deze site al best wel lang, altyd nummers en livesets leechen enzow :p, maar nam nooit de moeite om de forum te checken... Toen k een keer zag dat er ook een "Unknown Tracks" sectie was, heb k me tog maar aangemeld omdat k een naam moest weten. Sindsdien blijven hangen, en t bevalt me wel :D
Music Style: Trance a la Tiesto, Ferry, Armin etc vooral, soms ook nog een beetje wat harder spul en klein beetje prog...
Favo DJ: TIESTO, Judge Jules, Scott Bond, Astrid, Armin, Ferry
Favo track atm: Dj Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden rmx)
Favo live set atm: Tiesto Live @ DD
ltr :) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mja, helaas wel ja. Ik heb alles in die regio wel eens bezocht.
Epe en omstreken is echt geen hol aan en gelukkig kom ik er alleen als ik op visite ga bij me ouders.
Ik ben 22, dus toen jij nog in je broek liep te schijten speelde ik al met me pieletje :D |
BTw de blauwe is verbouwd en aankomende zaterdag komen jovink en de voederbietels :D :D misschien dat ik nog wel ga ook. :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by magrec
BTw de blauwe is verbouwd en aankomende zaterdag komen jovink en de voederbietels :D :D misschien dat ik nog wel ga ook. :p |
Hehe zijn ze eindelijk wat groter geworden, was ook wel nodig het danszaaltje daar leek net een grote badkuip, nergens normaal ruimte daar.
Ben er ook wel een hele poos niet meer binnengeweest nu en ben ook zeker niet van plan om te gaan kijken, haha jovink, ik kan me nog herinderen dat er wel regelmatig dj's kwamen in het weekeind, dat waren betere tijden! |
|
|
| dj dimwit |
Ik had me al eerder geregistreerd, maar door de crash van deze site een poosje terug, ben ik weer teruggevallen naar de positie tranceaddict in training' :( Maar goed, die schade halen we wel weer in :)
Naam: John Stigter
Leeftijd: 20
woonplaats: Woerden (tussen Utrecht en Gouda)
Studie: Communicatiesystemen in Utrecht
Fav muziek: Trance en hardtrance (dat vooral!), hardhouse
Fav artiest: Scooter (!!!), B&J, Dumonde, Cosmic gate, Kai Tracid, Yoda.........
zo genoeg? |
|
|
| eieregooie |
Zit hier sinds januari, dus ga ook maar even in de openbaring...
naam: Ruben
woonplaats: Delft
age: nog 4 daagies dan 21
school: HHS
bijbaantje: Nou ja, bijbaantje 20+ uur per week als operateur/barman in een bioscoop
waarom forum: Is lache man, leer je nog es wat van ook...
stijl: proggie & uplifting energizing en lekkere beukertjes ben ik ook nie vies van
bijvoorbeeld: A&B, C2C, AvB, VdM, Tiësto, Ferry Corsten, James Holden, John Johnson PvD etc etc
Oh, en zarch... DEFLT ROELT hahaha!!! |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Oh, en zarch... DEFLT ROELT hahaha!!! |
Nou wat je zegt hoor:) valt niet echt uit te gaan vind ik, of mis ik iets?:) |
|
|
| eieregooie |
| Ja, da's waar... in Delft zelf is het uitgaan nie denderend, maar 't centrum op zich is wel gezellig toch? En als je echt uit wilt gaan zit je overal in de buurt toch? En die nachttrein hierzo is helemaal super, hoef je je nie eens zorgen te maken over de terugweg :D |
|
|
| zarch |
| Ja ok, als je met groepie afspreekt is er wel ergens heen te gaan:) Tja nachttrein, is alleen leuk als je op station delft moet zijn, moet je op delft zuid zijn is het minder handig vind ik. En ben nog beetje te "jong" (volgens mijn ouders) omdat soort dingen te doen, moet als ik dus in R'dam uitga meestal bij iemand blijven slapen dan. |
|
|
| eieregooie |
| Haha... je beste jaren komen waarschijnlijk nog... dus heb je iets om naar uit te kijken in ieder geval... ;) |
|
|
| Three 'O Three |
Dit is mn allereerste post op het forum. Ik dacht doe 't meteen maar in de goede (newbie's) thread. Weten jullie een beetje wie ik ben.
Ik ben aangeraden hier een kijkje te nemen door mijn goede maat Tijs(08). Vaak zijn we in wat minder toerekeningsvatbare staat te vinden op feestjes door het hele land. QLIMAX HERE WE COME :eyes: :p Ik ben een liefhebber van trance en vooral de wat hardere trance en op z'n tijd hardstyle. Een paar favorieten: Armin van Buuren, Tiesto, Warmduscher, Dj Scott, Scott Bond.
Mn laatste feest: Trance Energy
Eerstkomenden: Qlimax, Shockers (onder dwang, ben niet echt een liefhebber van Techno) en natuurlijk morgen Dance Again in Now en Wow R'dam. Jammer dat Erick E komt, maar de sfeer is altijd goed en de vrouwen (wat jullie allemaal al door hadden zag ik aan een eerdere thread) lekker! :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ah nou welkom!
hoe kom je btw aan je naampie?
GReeTZ |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
hoe kom je btw aan je naampie?
|
Is een oud beuknummertje: Public Energy - Three O' Three.
In de gauwigheid maar ff verzonnen. |
|
|
|
|