|
Check die Films!!! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die Dare Devil en Ghostship lijken me echt kutfilms trouwens... maarja, ieder z'n meuk :) |
tja, ik ben helemaal zo'n comicbook man.. kan ook niet wachten op x-men 2 en spiderman 2 zal ook denk ik uitkomen (in 2004 ofzo! :p)...
woei woei.. |
|
|
| Odyne |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Kheb gister Insomia gezien. Op zich best een goede film, origineel einde. |
ik heb m ook gezien en moet zeggen dat ik eigenlijk vodn dat er weinig spannends gebeurde.. het was wel een okee film, maar er had wel wat meer mogen gebeuren, alles bleef een beetje op een laag pitje (op 1 of 2 dingen na..) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Enneh, AlFerox... lees jij je PM weleens? ;)
|
ohh kut, sorrie.. helemaal niet gezien! :toothless |
|
|
| Cosmic Guy |
| Net Bad Company gekeken. Ik vond hem wel vermakelijk. Aparte combinatie, Hopkins en Rock. Maar alles loopt net iets te goed af allemaal..... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Kheb gister Insomia gezien. Op zich best een goede film, origineel einde. Bad Company staat nog op de planning.
|
die heb ik vorige week in de bioscoop gezien, vond ik een hele goede film. wel jammer dat Robin Williams pas zo laat in de film komt |
|
|
| TimeportE |
gister donnie darko gezien.. super vette film, veeeeel beter als ik verwacht had, en ik verwachte aardig wat!
moe alleen eff alles laten doordringen, want hijs echt nie makkelijk op het einde! :) |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TimeportE
gister donnie darko gezien.. super vette film, veeeeel beter als ik verwacht had, en ik verwachte aardig wat!
moe alleen eff alles laten doordringen, want hijs echt nie makkelijk op het einde! :) |
zo, moet je eens op internet kijken, er bestaan echt honderden theoriën over hoe die film nou in elkaar zit. :crazy:
ik denk ook niet dat die film na 1x kijken helemaal te doorgronden is. |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by AlFerox
zo, moet je eens op internet kijken, er bestaan echt honderden theoriën over hoe die film nou in elkaar zit. :crazy:
ik denk ook niet dat die film na 1x kijken helemaal te doorgronden is. |
Nou ben ik wel heel nieuwsgierig geworden.... Ik moet hem ook maar een keertje kijken:D |
|
|
| TimeportE |
| omdat donno zo vaak over mulholland drive sprak heb ik em maar eens gekeken, hijs echt vaag!! en het einde vat ik neit helemaal. er zijn zo veel dingen die open worden gelaten.. mmm, misschien mag je het maar eens uitleggen want de film nog een keer zien doe ik denk ik niet omdat er gewoon niet veel gebeurd, op zich wel goede film maar toch snap ik em nie echt.. :conf: :) |
|
|
| New Wave |
Ik heb gister de film We where Soldiers gezien.
Ik had verwacht dat dit weer zo'n standaard vietnam film zou worden.
Moet zeggen dat dit wel 1 van de betere is.
Alleen blijft Platoon de beter, al zat er in We where Soldiers ook zeer realistisch beelden. |
|
|
| MaGiK54 |
Gisteren de Lord of the rings box gekocht en hij is strak. Die 30 minuten extra film is echt een verrijking voor de film. De film lijkt nu nog beter op het boek.
Net ook maar ff Star Wars Ep2 gekocht voor de collectie. |
|
|
| franzelare |
Ik heb gisteren ff de eerste helft van de nieuwe harry potter gekeken ik ga hem zo ff af kijken. hij is wel grappig maar ik heb het boek niet gelezen dus ik kan het niet vergelijken!
Die uitgebrijde versie van LOTR heb ik hier ook nog liggen maar ik heb veel te weinig tijd om hem te kijken :( |
|
|
|
|