return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Check die Films!!! (pg. 7)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by TimeportE
ik ga denk ik zo snel mogelijk naar de bios om daar minority report te zien.. veel kranten zijn erg enthousiast er over dus.. en ik had hiero al veel goede waarderingen over de film gehoord..

Die film MOET wel goed zijn, gezien de reactie van de bioscoopbezoekers vanavond.

De film heeft namelijk 40 minuten stil gestaan omdat er een akte achterstevoren zat, en er is er welgeteld 1 komen zeiken. Die wou eigenlijk z'n geld terug, maar is uiteindelijk toch maar de film verder gaan kijken... En ik had nog wel zo'n dikke stapel vrijkaartjes tevoorschijn getoverd, maar die bleken overbodig...

Meestal als er ook maar iets mis gaat staat bij wijze van spreken gelijk de halve zaal voor je neus met de boodachap dat ze hun geld terug willen... Dus ut zal wel een goeie film zijn dan... :)
Access
quote:
Originally posted by eieregooie
De film heeft namelijk 40 minuten stil gestaan omdat er een akte achterstevoren zat,

Nah ... wat 'n beginnersfout, en dat van onze hoofd-operatuer :p :p
LOL :D :D
Agh ... foutjes zijn nog steeds menselijk.
mastah jc
keb niet egt laatst een film gekeken maar kvind THE MATRIX egt de beste film tot nu toe.... naja 1 van de beste
Access
Gister maar ff naar Minority Report geweest ... aardig filmpje, verhaal is op zich wel goed, minder voorspelbaar dan ik dacht ...
Maarjah, persoonlijk houw ik niet zow erg van toekomst films (met uitzondering van Matrix e.d.), allemaal vaak zow overdreve enzo.

Maar ik kon wel lache om die reclameborden die je naam roepe als je langs loopt ... whehehehe ... ik zou d'r kettergek van worde :crazy: :crazy:
Arstmak
Gister ook die film gezien (op de pc dan natuurlijk:D). Vond hem goed, leuk bedacht door Steven. Alleen beetje zielig voor die 3 kinderen...
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Gister maar ff naar Minority Report geweest ... aardig filmpje, verhaal is op zich wel goed, minder voorspelbaar dan ik dacht ...

Jah, was wel aardig idd :)
Dj Lex
Dit weekend training day gezien met Denzel Washington en Ethan Hawke. Erg goeie film met een vrij verrassend einde. Erg goed verhaal
TravelDog
Snatch.

Voor de 4de keer. Moet het maar gaan kopen.
eieregooie
Heb gisteravond Bend It Like Beckham gezien... Zaten wel grappige stukjes in, maar is verder niet echt een aanrader... Vanmiddag Resident Evil gekeken... lekkere zombie film :D
MaGiK54
quote:
Originally posted by TravelDog
Snatch.

Voor de 4de keer. Moet het maar gaan kopen.

Bij de free ligt hij voor € 15,99. Cheapie, haal hem ook binnenkort ff. :D

Access
RESIDENT EVIL ... Yeah Baby !!! :D :D
Milla Jovovich :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

En de film was ook goed :p
TimeportE
heb gister the others in mijn eentje gekeken in bijna helemaal leeg huis.. :nervous: :nervous: :nervous:

t soms echt enorm schrikken, lekker ouderwets spannend met een rare twist op het einde! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement