|
Check die Films!!! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik heb dit weekend ook Die Another Day & Harry Potter gezien. Wel leuk alle 2 als je flink brak bent maar niet de moeite waard om in de bios te zien imo.
Verder mogen jullie uitkijken naar Insomnia & One Hour Photo ;) |
Gister ook ff toevallig one hour photo gezien...vond hem niet echt leuk ofzo. Laatst ook nog k19 the widowmaker gezien, vond ik eigenlijk ook niet veel aan. |
|
|
| JunKX |
| Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje! |
|
|
| Jappio |
Gister in de sneak Santa Claus 2 gezien..
Vet melige film.. Tenminste als je van dat soort films houdt :D (pratende rendieren enzo)
Ik denk dat het een hele leuke film is om te kijken zo tegen de kerst aan :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ey, daar heb ik nog een hoedje en een zonnebril van :D
Nog 4 nachtjes slapen en dan eindelijk LOTR :D |
he hoe zat het nou met die aanbieding van jullie??
had er een advertentie van gelezen in de krant, maar het was erg onduidelijk allemaal.. :conf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AlFerox
he hoe zat het nou met die aanbieding van jullie??
had er een advertentie van gelezen in de krant, maar het was erg onduidelijk allemaal.. :conf: |
We hebben een zgn. "LOTR arrangement" eerst in Apollo op de 17e (deel 1 om 20:00 en deel 2 om 00:01 (ja, de film mag pas de 18e vertoond worden, vandaar ;) )). En omdat dat zo snel uitverkocht was is besloten het ook maar in Delfia te doen, maar dan op de 18e (deel 1 om 18:30 en deel 2 om 22:00) omdat de 17e de zaal verhuurd is aan een studentenvereniging die um dan dus 's nachts gaan kijken.
Omdat het een vrij lange zit is wordt er gezorgd voor eten tussen de 2 films door (geloof stoofvlees ofsow), en dat zit bij de prijs inbegrepen.
Prijs €15,= Als je wilt gaan zou ik wel ff snel kaartjes reserveren, want ik geloof dat ut al aardig vol begint te lopen. 015-2123855
Vanaf de 18e draaitie overigens ook dagelijks "gewoon" in Apollo om 20:30. Kaartjes daarvoor zijn denk ik €8,= ipv €7,= ivm de lengte van de film en het achterlijk hoge percentage (80%!!!) wat wij in de eerste week (weken) over de omzet van de film moeten afdragen.
Waarschijnlijk gaatie vanaf de 19e ook dagelijks in Delfia draaien, maar dat weet ik niet zeker.
Zo... nu duidelijk :p
Voor mij nog 3 nachtjes slapen :D |
|
|
| arj1o1 |
| kent iemand DOMESTIC DISTURBANCE (release 4-12-02)? die heb ik zojuist gewonnen:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by arj1o1
kent iemand DOMESTIC DISTURBANCE (release 4-12-02)? die heb ik zojuist gewonnen:D |
Ja, die heb ik ooit gezien... kan um me niet meer zo goed herinneren, maar volgens mij wassie wel aardig... niks bijzonders iig... (niet bijzonder goed, maar ook niet bijzonder kut :p )
Hehe... ja, daar heb je ook lekker veel aan... |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Pulp Fiction.... Damn wat een film! Had em nog nooit gezien, echt een meesterwerkje! |
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!:cool:
Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!
maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by DjSuez
zeker! keb em op video, woensdag nog maar een keertje gekeken, echt de beste film van de jaren negentig imo!:cool:
Ok, flame maar..ik heb toen ook moulin rouge gekeken, ik vind dat echt een vette film!
maar ja, ik had een meiske pulp fiction laten zien omdat ze die nog nooit had gezien, maar nou moest ik met haar óf tarzan, óf LOTR gaan kijken, want die heb ik allebei nog niet gezien. welke moet k kiezen? |
als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan..
btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek! :) |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | als je 3 uur van deraf kan blijven dan zou ik voor lotr gaan.. |
hmmm, ik wou eigenlijk toch al voor Tarzan kiezen...:rolleyes: :D :D
| quote: | | btw moulin rouge is gewoon een leuke musical film, wel vet en leuke muziek! |
oh kijk, dat valt me weer mee! maar als ik nou zeg dat ik em drie keer in de bios heb gezien, en op video heb, inclusief soundtrack?
of het lomp is of niet...de vrouwen smelten als je die film in je kast heb liggen...;) |
|
|
| Yarnie |
Gister ff naar de bios geweest...naar ghost ship. Als je echt zin heb om naar een kutfilm te gaan is dit zeker wel een aanrader.
Vaag verhaal wat eigenlijk helemaal van geen kanten klopt. Ook nog van wilder gezien wat k wel een leuke film vond (Y) wel een beetje van die flauwe humor maar toch wel leuk ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by DjSuez
hmmm, ik wou eigenlijk toch al voor Tarzan kiezen...:rolleyes: :D :D
oh kijk, dat valt me weer mee! maar als ik nou zeg dat ik em drie keer in de bios heb gezien, en op video heb, inclusief soundtrack?
of het lomp is of niet...de vrouwen smelten als je die film in je kast heb liggen...;) |
Whahah TARZAN 0wnt.. Lord of the rings zuigt, die moet je over 6 jaar pas kijken als je alle delen hebt.. Begint het net een beetje spannend te worden moet je weer een jaar wachten :nervous:
He wat doet mijn verneukte hoofd in jouw avatar :)
Ik heb Moulin Rouge ook 2 x in de bios gezien :eyespop: |
|
|
|
|